Perşembe, Temmuz 26, 2012

Adamın kareköküsün!



"Ben Fenerbahçe’de bir sürü genç ve kaliteli oyuncu gördüm. Daha önce de sizlerle paylaştığım gibi burada bir felsefe var.Bu felsefe, genç oyuncuların oyuna girip kendisini göstermelerine izin vermeyen bir felsefe. Ben buna üzülüyorum. Benim gördüğüm kadarıyla bu genç oyuncular arasında şimdiye kadar sadece bir tek Semih kendisini gösterebildi. Takımımızda bir Gökay vardı. Şampiyon olduğumuz sene başarılı bir sezon geçirmişti. Ama sistem Gökay’ın oynamasına izin vermedi. Ben yetkili mercii değilim, kararları ben vermiyorum ama Fenerbahçe’nin bu felsefesi ve düzeni değişirse ve bu çocuklar da oynarsa, onlar da başarılı olacaklardır. Ben Fenerbahçe’de Semih haricinde bunu başaran bir oyuncu görmedim. Salih ve Recep, kalitelerinden şüphe edilmeyen oyuncular. Fırsat bulduklarında onların kendilerini gösterip, yer edineceklerine inanıyorum. Genç bir oyuncunun başarılı olması için bir sürü faktörün bir araya gelmesi lazım. Bu oyuncular şans verilmezse, kendilerini gösteremezler. Umarın bunlara fırsat verilir ve kalitelerini gösterirler"

Alex de Souza

0 comments: