Çarşamba, Kasım 16, 2011

Haybeden Gerçeküstü Lakırtılar #29

via gamespot.com

* "Birbirini bütün tedaileriyle karşılayan iki kelimeye ne aynı dilde rastlarsınız ne iki ayrı dilde." Cemil Meriç

* Çay seven insan güzel insandır.

* Turkcell'e bir kampanyayı iptal etmek için mesaj yolladım. "Talebiniz anlaşılmamıştır" diye cevap geldi. Onların tarifiyle attığım halde.

* Sporunda her dalında dilenci olabilmek ayrı bir meziyet. Aranızdan bazılarınıza imreniyorum.

* Ekşi Sözlük'te şu başlık entryleri okumama gerek kalmadan yerle yeksan etti beni ya. :) "Çorum'un kimseye fark ettirmeden bağımsız olması"

* Karizmatik gazete isimleri vol. 3: "Frankfurter Allgemeine Zeitung"

* Yeni gittiğin bi şehirde devamlı gideceğin bi berber bulma, o istikrarı sağlama ne sıkıntı iştir yalnız.

* Takımlara eklenen sponsor isimlerine hiç alışamadım zaten de; Fenerbahçe Universal, Beşiktaş Milangaz filan iyice garip geliyor...

* Yeşil elma > kırmızı elma. Tartışmam. Net.

* Minübüsün arkasına Rizespor, Giresunspor vs. flaması asan minübüsçüleri sınav yapasım geliyor. "Geçen maç n'oldu, ilk 11'i say" gibi.

* Yaz ve kış mevsimlerine aşık değilim. Sonbahar fazla hüzünlü. En iyisi ilkbahar. Belki de mayıs'ta doğduğumdan.

* Windows'un IE9'u kurdurma çabalarına da hastayım. Bir türlü terk edemediğin eski sevgili gibi. Yine ikna etti beni, kurdum bir şekilde.

* Avea'nın "Avea'lı olmayan çocuk" temalı reklamları komik, eyvallah. Yalnız şöyle bi sorun var. Kaç reklamdır eleman Avea'ya geçmedi. Bu da reklam serisini bi bakıma başarısız kılmaz mı?

* Rasim Ozan Kütahyalı'nın soyadı iyi ki Manisalı falan değil. İyi ki değil... Gerçi Kütahyalılar da memnun olmasa gerek o soyisimden.

* "Saldır Milli Takım oleey" Türk tribünlerinin en saçma tezahüratlarından biri olabilir.

* Hayattan soğumak ile hayata sıkı sıkıya sarılmak arasında bazen çok ince bir çizgi var gibi geliyor.

* Reel hayatta sakinlik tercih edilebilir ancak sanal alemde biraz karmaşa olmalı.

* Manga'nın "We could be the same" şarkısı, Türklerin yaptığı en manalı İngilizce şarkılardan biri olabilir.

* Abaza değil abazan olacak o bi de... Genelde yanlış söyleniyor, abaza deniyor. Alakası yok halbuki.

* "Söz veremem ama denerim, denemeyi denerim." Bart Simpson

2 comments:

Supernaut dedi ki...

Resim Fallout'tan mı? 3 gibi hatta?

Ortega dedi ki...

Olabilir. Ben de tam bilmiyorum.