Pazar, Temmuz 10, 2011

Yazıyor

En son yazıyı 17 Haziran'da yazmışım. Öncesinde de öyle paso güncelleme yok zaten. İyice twitter kıyılarına vurduk. Hem tembellik hem de bloga gelen aptal yorumlarla uğraşmama derdi işte. Kpss derdiyle de bir kez daha uğraştık tabii bu arada. O da geçti neyse ki dün.

Velhasıl kelam ne diyor bu adam diyenlere özet geçeyim; deniyor ki gündemle alakalı neden yazıp çizmiyor? Aslına fırsat buldukça iki kelam ediyor ama en tembel yöntemle, twitter'da yani. Buraya daha derli toplu yazmak gerek. Ona da üşeniyorum hanidir. Belki yine yazarım özene özene ama şimdilik twitter'ı daha aktif kullanıyorum.

Çok merak edenlere oradan selam ederim. Madem bu kadar soruldu. Buyrun beklerim, adres bu: http://twitter.com/ortegablog

6 comments:

Adsız dedi ki...

So what?

İngilizceci dedi ki...

Sınavın nasıl geçti?Gerçi İngilizceden kaç kişinin alınacağı belli değil

Ortega dedi ki...

Eğitim bilimleri zorladı.

Jrep dedi ki...

burada yazmaya devam et uzun yazilirin daha anlamli,twitterdaki tarzin buradaki okurlarinin alisik olmadigi olcude "sulu"..ornegin ben takip etmeyi biraktim orada, umarim buradaki yazilarina devam edersin, ve elestirilerimi olgunlukla karsilarsin

Tanıl Bora dedi ki...

ya şansal büyükağa ve rıdvan dilmen nerelerde gören varsa bir zahmet haber versin.. o değerli yorumlarını bekliyorum ikisinin de....

Swarma dedi ki...

Tanil Bora,Sansal Buyuka tertemiz bir sezon gecirdik,hepsinin analarinin sutu gibi helal olsun demisti en son.Adam simdi ne dusunuyordur acaba?:)Bu arada Ridvan disinda ben Emre ve Volkan'i hic gormuyorum ortalikta.Normalde her olaya atlamalari ile unluler ya:))
Emniyete yuklenen arkadaslar var,delilleri el altindan dagitiyorlar diye,benim de anlamadigim,madem bu kadar gevsekler,bunca ay kimseye duyurmadan nasil basardilar bu sorusturmayi?Gel isin icinden cik simdi:))