Cumartesi, Mayıs 14, 2011

Güle Güle Nati!

2009'yılından bu yana Fenerbahçe'de forma giyen başarılı oyuncu Natasa Osmokrovic'in kulüple olan sözleşmesi bitti ve Azerbaycan'ın Rabita Bakü takımıyla bir yıllık sözleşme imzaladı.

Geldiği ilk günden beri gerek saha içindeki mücadelesiyle, tecrübesiyle, kaptanlığıyla, takıma olağanüstü katkısıyla; gerekse de saha dışındaki hali ve tavırlarıyla Fenerbahçe'ye çok yakışan bir oyuncuydu. Çubuklu için elinden geleni sonuna kadar yaptı. Bu taraftar onu asla ama asla unutmayacak.

Bazı oyuncular vardır, onlar giderken arkalarından ağlamaklı olursun. Natasha Osmokrovic öyle büyük bi oyuncuydu. Benim açımdan, Dee'nin Galatasaray'a gitmesinden daha çok koyan bir gelişmedir ne yazık ki.

Güle güle Nati! Yolun açık olsun kaptan!

2 comments:

Adsız dedi ki...

bir galatasaraylı olarak gitmesine çok üzüldüm.gerçekten özel bi oyuncuydu :S

Alkım dedi ki...

Sokolova bu takımda kalırken Nati'nin gitmesi çok dokunuyor bana. Bu kadar duygusal yaklaşmamak lazım belki olaya ama olmuyor işte. Mantıklı bir yaklaşım sergileyemiyorum.

Hep onunla gelen Avrupa Şampiyonluğu hayalleri kurmuştum. Ama olmadı. Ve şimdi de gidiyor. Geldiği günden beri öyle ayrıydı ki yeri gittiğinde nasıl onun yokluğu hissedilmeyecek bilmiyorum. Evet belki takım sahada ondan daha iyi bir voleybolcu bulup dolduracak yerini. Peki biz ne yapacağız?

Siz Taurasi'nin Galatasaray'a transferinden daha çok koydu demişsiniz. Ben de Penny'nin sezon ortasındaki gidişinden bile daha çok koydu diyorum. Zira Penny dönecekti, hep buna inanmıştım -ve inanmakta haklıymışım- ama Nati dönmeyecek.