Perşembe, Kasım 11, 2010

Miço'ya Kulak Verin!

Türkiye gazetesinden Hasan Sarıçiçek bugünkü köşesinde şunları yazmış:

...Malum, Müjdat Yetkiner şu an Futbol Federasyonu’nda İstanbul Bölge Sorumlusu olarak görev yapıyor. Elinin altından yüzlerce amatör yetenek geçiyor.
Hocaya, “Hiç F.Bahçe’ye önerdiğin isim oldu mu?” diye sordum.
Ne dese beğenirsiniz; “Ben, bazı yetenekleri tespit ediyorum. Ama onları F.Bahçe değil de Beşiktaş ve G.Saray alıyor.”
“Nasıl?” dedim.
“2004’te Federasyon beni Almanya’ya amatörlerin şampiyonasına yolladı. Dönüşte Nuri Şahin ile birlikte İlkay Gündoğan ve şu an Süper Ligi’nde oynayan üç oyuncunun adını Cemil Turan ile Tamer Güney Hoca’ya bildirdim. Dikkate bile almadılar. Ama Nuri’yi istemeyen F.Bahçe, gitti dünyanın parasını ödeyerek 35 yaşındaki Roberto Carlos’u alıp getirdi. İşte ben de bu zihniyeti anlamıyorum.”
Söz savunmanın, Cemil Turan bakalım ne diyecek?

***

Evet. Savunma ne diyecek bakalım? Konunun takipçisiyiz.

2 comments:

Adsız dedi ki...

fenerbahçe altyapıya önem veriyor diyoruz son yıllarda ama demek ki öyle gözüküyor sadece ...

Major dedi ki...

roberto carlos, aragones dönemini bile çekilir kılan bir adamdı..