Perşembe, Eylül 02, 2010

Karaborsa Gibi


Kpss soruları 10 bin dolara satılmış. Beyin bedava ama sorular 10 bin dolar yani. Bilseydik sınav öncesi bankadan "Kpss kredisi" filan çekerdik la.

Bi' de işin ilginç olan yanı; sınava saatler kala soruların ve tabii cevapların değeri 1500 dolara kadar düşmüş. Adeta karaborsa arkadaş! Maça saatler kala biletlerin fiyatları düşer ya, o hesap...

Önümüzdeki sene sınava gidenler, "abi soru var, cevap var" diye sağında solunda gezinen karborsacı görürse şaşırmasın.

not: öte yandan, ilk defa şu Kpss denen olaya ciddi ciddi hazırlandık, sınav nereden nereye geldi arkadaş. şansımı seveyim...

6 comments:

TribunselSevda dedi ki...

Olayın siyasi ve cemaat boyutunu ört bas etmek için böyle bir yalan uyduruldu.

Ortega dedi ki...

Bu ihtimali ben de düşünüyorum. Dile getirdim hatta bir ortamda bu sabah. Fazla komplocu olmakla suçlandım :)

sukullaci dedi ki...

yani 10.000 doları çat diye verebilen bi insanın kpss'ye ne kadar ihtiyacı var oda tartışılır.

Manusal dedi ki...

Cpss olarak değiştirilsede mal yerine konmasak!

varol döken dedi ki...

bir daha kpss dememen için 10 bin doları denkleştiriyorum hasan az kaldı, bekle:)

Ortega dedi ki...

10 bin geliyor di mi? Sınav sabahına kalmayalım. Ne olur ne olmaz :)