Perşembe, Ağustos 05, 2010

'Fenerbahçe Su' Hizmetinizde


"Fenerbahçe 2-2'lik maçın rövanşında Young Boys'a Kadıköy'de 1-0 yenilerek Şampiyonlar Ligi umutlarını yitirdi. Young Boys'un golünü adı Fransızca'da "Hoşgeldiniz" anlamına gelen Bienvenu kaydetti. Fenerbahçe'nin hedefi artık UEFA Avrupa Ligi..."

Ntv Spor'un sitesinde maç sonu değerlendirmesinin ilk paragrafı böyle. Fenerbahçe Spor Kulübü resmi sitesini açtığınızda da (an itibariyle) karşınıza çıkan haberlerden biri, "Fenerbahçe Su hizmetinizde" şeklinde.

Ne güzel! Unutun derdi, tasayı Fenerbahçeliler!
Ne de olsa "Fenerbahçe Su hizmetinizde".

Mağlubiyetin ardından bir bardak soğuk su için der gibi...

7 comments:

oguzhan dursun dedi ki...

mükemmel farkediş muthis baglama işte goner bu... ama an itibariyle kaldırmışlar haberi ya da ben goremedim belki de cok tepki cekmiştir

muyek dedi ki...

Aziz saolsun damacanayla icsek genede icimizdeki yangini sondurmez.

gfb_enis54 dedi ki...

ortega çok fanatiksin :=)
hakkında sözlüklerde filan yazılanları okuyorum da gülmekten öldüm.rakiplerimiz yenildiği zaman üzülecek halim yok ya demişin adamlar böyle fanatiklik olmaz diyor :=)

Ortega dedi ki...

@Oğuzhan
Haber duruyor, adresi burada - http://fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=20422

@gfb_enis54
Ben alıştım öyle saçmalamalara yahu :)

Adsız dedi ki...

altında bi köşesindede yazıyomu SOĞUK İÇİLİR diye :)

Adsız dedi ki...

Aziz başkan son şansın... al bi stoper-önlibero-forvet... aykut hocamızın istemediklerini gönder. bu sene artık o kupalar kadıköye gelicek. yoksa artık sana da bye bye demek zorundayız...

varol döken dedi ki...

milli piyango genel müdürü de gelmiş... hala son şans diyorlar ya!