Çarşamba, Haziran 30, 2010

Rötarlı Oldu

Bundan 5 sene evvel filan. Tarihi tam veremiyorum ama aşağı yukarı 5 sene diyebilirim. Caner Erkin bazı Manisaspor taraftarlarıyla tartışmıştı ve onlara "Ben nasıl olsa Fener'e gideceğim, siz de takılırsınız artık 2.ligde" minvalinden bir laf etmişti. Bunu duyunca Caner Erkin'i yakından tanıyanlara oyuncunun hangi takımı tuttuğunu sormuştum. Fenerbahçe dediler.

Daha sonra Caner Erkin önce Rusya'ya gitti. Orada oynarken adı sık sık Fenerbahçe'yle anıldı. Nasıl olduysa, bir şekilde kiralık olarak Galatasaray'a geldi. Galatasaray'da oynarken Fenerbahçeli olduğuna dair bir açıklama yapmayacağını düşünüyordum ama yanılttı beni (direkt kameraların karşısına geçip konuşmasa da çevresindekilere bunu dile getiriyordu).

Caner'in gerek Galatasaray'daki performansı, gerekse de Arda Turan'la olan kavgası Florya'da daha fazla durmasına mani olacaktı. Beklenen şey de gerçekleşti zaten. Kimisi oyuncunun Fenerbahçeli olduğunu açık açık söylemesinin de hanesine eksi puan yazdırdığını iddia etse de ben böyle düşünmüyorum.Caner'in Galatasaray'daki performansı çok vasattı. Rusya'ya dönmesinin ardından adı Fenerbahçe'yle fazla anılır oldu yeniden. Bu kez "kesin geliyor" denmişti ve hakkaten de öyle oldu.

Caner Erkin'in artısı nedir? diye sorulacaktır muhtemelen. Benim açımdan iki artısı vardır. Biri, Fenerbahçeli oluşu (ki ben buna çok önem veriyorum, eski kafalı olduğumdan), diğeri de genç olması. Bu yüzden hala futbolunu geliştirme şansı var. Ümit edelim ki öyle olsun.

Fener'e gidiyorum, dediği tarihin üzerinden bayağı zaman geçmiş olsa da, yani bir nevi rötarlı da olsa istediği oldu. Bakalım taraftarı olduğu takıma ne katkıda bulunacak ya da katkıda bulunabilecek mi?

10 comments:

JCP dedi ki...

Stoch'un milli takım performansını çok önemsemeyip takımla birlikte sergileyeceği performansı da izleyip karar vermek lazım ancak o eğer milli takımdaki gibi devam ederse Caner sol açıkta özellikle Kadıköy'de PES tabiriyle 'deli atar'.

Major dedi ki...

ortega birde daumla aykutla ilgili yaz..

kuzen larry dedi ki...

Blog aleminin en saçma şeyi şu "devamını oku" zımbırtısıdır. Nereden çıktı anlamadım devamını okuyorduk zaten biz. Son zamanlarda senin bloga girmeye üşenir oldum valla sırf bu yüzden. Zaten internet yavaş bir de yazının devamı için yeni sayfanın açılmasını bekliyoruz. Hiç bir faydası olmayan bir atraksiyon, değiştir şunu da kurtulalım bu dertten.

Caner de iyi transfer bu arada :)

linguisticsfc dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/fb-yi-duymak-istemiyorum/spor/sondakikaarsiv/13.06.2010/1054677/default.htm

Ortega dedi ki...

"Devamını oku" meselesine ayar çekeceğiz. Ben anlamıyorum o işlerden de, anlayan arkadaşa söyleyeceğim bir ara ama ne ara işte.

Adsız dedi ki...

http://www.galatasaray.org/galatasaraytv/roportaj/haber/6035.php Galatasaray efsanesi olmak istiyorum diyen fenerbahçeli şaka gibisiniz

oguzhan dursun dedi ki...

şok şok şok stoch açıkladı "ben doğuştan fenerbahceliyim" ya bi gecib bunları arkadaşım kim para verirse sevilen odur,

Adsız dedi ki...

bu yukardaki arkadaşlar okuduğunu anlama özürlü galiba. adamın galatasaraya gitmeden önce, ben fenerliyim dediği haberi var, görüntüsü var hala rüzgar yapıyorlar :D

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

gs efsanesi olmak istemekle fenerbahçeli olmak arasındaki farkı anlamıyan arkadaşlar seviyorum sizi :)

Jordan dedi ki...

yedek kalmayı sorun eden biri orda ne yapacak acaba. boyle futbolcular cidden olmasın bizde zaten. su cocukta benim goremedigim ne var futbolcu olarak.