Pazar, Haziran 20, 2010

Küfür

Vatandaşın biri, bu kez öyle ya da böyle bir isim yazmışlar hayret, 2 yıl önce vefat ettiğini blogda da yazdığım Anneanneme küfretmiş. Küfür küfürdür gerçi, ölü ya da diri diye direkt bir ayrım yapmak doğru olmayabilir ama genelde Türk toplumunda bu durum biraz farklı diye biliyordum. Demek ki öyle değilmiş. Öğrenmiş oldum.

Blogu takip eden kişiler ya da yolu bir gün bu blogdan geçenler için "adamlık" ön koşulu arayacak değilim. Lakin şunu beklemekte sakınca yoktur herhalde; küfür edeceksen, direkt bana et. Ölü ya da diri, sevdiklerimin bu olaya dahil edilmesine gönlüm razı değil zira.

Sen nasıl Fenerlisin de, küfrü bas...
Sen neden x takıma düşmansın de, küfrü bas...
Sen neden iktidarı, orduyu eleştiriyorsun de, küfrü bas...

Bunlara alışığız zaten. Sen en iyisi mi bundan sonra böyle yap be birader!

9 comments:

isdemircan dedi ki...

Herkes karakterine kendine yakışanı yapıyor; boşver Sen. Bir antifb li olarak takipteyiz...

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Sayısız blog takip ediyorum ama kimseyede tek kelime yorum yapmışlığım yoktur. Galatasaray tribün çocuğu olarak sizide sürekli takip ederim. Aynı dertten kendiminde muzdarip olduğunu belirtmek istiyorum. Kimse başına gelmeden anlayamaz arkadaş. Niye 2 satır yazı için, insanın en acı noktasına küfür edersiniz ki? Üşenmeyip okuyorsun, üşenmeyip yorum yazmaya çalışıyorsun ve üşenmeden ölmüşlere küfür ediyorsun. Bazen susmak en iyi çözümdür... Saygılar

serdark dedi ki...

ya hede gec, bosver, salla be abicim ya, takma..

BT dedi ki...

2008'de benzer bir olaydan dolayı çekip gitmiştim. İyi anlarım seni. Ama bunu yapanları hiç anlamadım, anlayamadım.

Ortega dedi ki...

Hatırlıyorum o olayı. Aynen, o gün anlamadım ben de, bugün de anlayamıyorum.

Bugra Karagöz dedi ki...

sen bozma moralını terbıyesız karaktersız ınsanların yaptıklarına takılııp onlara prım verme..senin blogunu okumak bır fenerlı olarak buyuk bir zevk

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Hocam internet aleminde, karsi tarafin tipini, seklini simalini gormedigin icin kufurleri sanki senin seviyende/aklinda bir insandan gelmis gibi degerlendirebilirsin. Buyuk yanilgimiz.

Yolda yururken delinin biri yanina gelip sana kufur etmeye baslasa ne yaparsin? Gulersin, ilgilenmezsin degil mi?

Cozum budur. Bosuna uzulme. Deli de gec.

Kufur edilenlerin degeri azalmaz, ve hatta sana hatirlattiklari icin de artar bir yerde.

MithrandiR dedi ki...

Sanal alem sınırsız bir dünya sunuyor insanlara. Fakat en kötü yanı da bu olsa gerek karşına çıkıp arka arkaya 2 kelime söyleyemeyecek insanların sana olur olmadık şeyler söyleyebilmesi. Bu insanların gerçek dünyada yeri yok ki sanal alemde yeri olsun.

Seçkin Deniz dedi ki...

söyleyecek düzgün bir kelamı olmayan bir insanın densizliği.Aile'ye edilen küfrün hiç bir gideri yok.
Ödüllü Hız Oyunu