Çarşamba, Mart 24, 2010

Bu Kapağın Altında Sadece Bira Yokmuş


Efes Pilsen sponsorluğunu iki yıl uzattı

Efes Pilsen, Fenerbahçe Kulübü A Futbol Takımı ile sponsorluk anlaşmasını iki yıl daha uzattı.

Fenerbahçe'nin 8 yıldır resmi sponsoru olan Efes Pilsen'in, yapılan anlaşma ile 2 yıl daha sarı-lacivertli futbol takımının resmi sponsoru olduğu kaydedildi.



***

Koskoca Fenerbahçe Kulübü demek ki Efes Pilsen'den gelecek paraya muhtaçmış.

Şimdi şunu sormak gerek; Efes Pilsen'le yaşanan onca şeye rağmen hala bu anlaşma uzatılıyorsa, buna sizce ne denir?

(Ahmet Çakar mode on) Bakın beyler burada herhangi bir ticari kurumdan değil, Fenerbahçe'den bahsediyoruz. Yahut yanılan benim, birileri ne yazık ki ısrarla Fenerbahçe'yi ticarethane gibi görmekte.

8 comments:

feetdeep dedi ki...

ben bir galatasaraylıyım ancak ntvspor'da altyazı olarak bu haber geçtiğinde seninle tamamen aynı şeyleri düşündüm.

varol döken dedi ki...

efes pilsen futbol takımına hangi 8 yıldır sponsor yahu?

ben votkacıyım arkadaş kimse bana bakmasın...

varol döken dedi ki...

şu manisa kebabını yiyemeden de göçüp gidersem gayri bu dünyadan alacağın olsun ortega...

üstümde forma akşamı çekiyoruz bakalım dört duvar arasında...

varol döken dedi ki...

türkiye kupasını kazanınca ligi de kazanmış sayılıyor muyuz?

ben size 3 sene üst üste şampiyonluk derken kupa şampiyonluğunu kast ediyordum açıklamalarından korkarım bu sabah saatinde...

Gürkut Gürsoy dedi ki...

yazık çok yazık. şimdi orgaize sana karşı organize doping yapanla, şampiyonluğunu çalanla 2 yıl uzatılan anlaşma. para için satamayacağı değer kaldı mı bu yönetimin acaba?

Ortega dedi ki...

Rövanşa gel Varol :)

Sekhranikos dedi ki...

Ali Şen'i bile arayacakmışız. hay anasını sayın seyirciler. Yok küfretmeyeceğim.

stalker dedi ki...

endüstriyel bela dediğimizde bize kızıyorlar sonra da. taraftarın kafasına kafasına vuruyor şerefsizler.

benzer bir şeyin bize yapıldığını düşünüyorum da... sinirden delirmemek elde değil.