Cuma, Şubat 12, 2010

Teşekkürler


Hani medya kuruluşları bazen "bir de bizden bir haber verelim" diye sunarlar ya bazı haberleri ve bu haberler genelde aldıkları ödüllerle ilgili olur. İşte şu an öyle bir şey yapacağım. Bir de bizden bir haber verelim.

1907 ÜNİFEB "Aydınlık Gelecek Ödülleri"nin bu yıl 2.'sinin düzenlendiğini duyurmuştuk daha evvel. Ariel Ortega blog olarak "Yılın Fenerbahçeli blogu" kategorisinde aday gösterildiğimizi de yazmıştık.

Türkiye çapında 72 üniversiteden 14 bin 437 1907 ÜNİFEB üyesinin oylarıyla, Fenerbahçe ve Spor Kamuoyu'nun 2009 yılındaki en iyilerinin seçildiği, 20 farklı kategoriden 95 adayın bulunduğu anket yaklaşık bir aylık sürede tamamlanmış. Sonuçlarının tamamına şuradan ulaşabilirsiniz. Bizi daha çok ilgilendiren kısmı ise aşağıda.

Yılın Fenerbahçeli Blogu

Ariel Ortega %26
Papazın Çayırı %24
Lambuja %20
Hayatım Fenerbahçe %19
Marko'nun Yeri %11

Gördüğünüz üzere gayet çekişmeli geçen oylama sonucu, Ariel Ortega blog olarak "Yılın Fenerbahçeli Blogu" kategorisinde ödüle layık görülmüşüz. Oy veren, katılım gösteren 1907 ÜNİFEB'deki tüm dostlara buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Her ödülün bir anlamı vardır elbette ama bir dönem içerisinde bulunduğum 1907ÜNİFEB tarafından blogun ödüle layık görülmesi beni daha çok mutlu etti.

Bir itirafta bulunmak gerekirse bu sonucu beklemiyordum aslında. Çok ciddi adaylar vardı gördüğünüz gibi. Papazın Çayırı, Lambuja, Hayatım Fenerbahçe ve Marko'nun Yeri... Buradan bu vesileyle bahsi geçen bloglarda yazan ağabeylere ve kardeşlere de ayrı teşekkür etmek isterim. Ne zaman canım sıkılsa ve artık yazmak istemiyorum desem, onların bloglarına girdiğimde Fenerbahçe sevgisini yazıya ne güzel döktüklerini görmüş ve daha bir şevkle Fenerbahçe'yi yaşamaya, Fenerbahçe'yi yazmaya niyetlenmişimdir. İyi ki varsınız...

Son olarak blogda futbol yazmaya başladığım günden beri, "hocam, sen Fenerli misin?" diye sorular soran arkadaşlara da bir kolaylık olsun diye artık bu plaketi blogun baş ucuna koymak lazım. O arkadaşlar böylelikle boşuna nefeslerini tüketmemiş, kelimelerini de israf etmemiş olurlar.

Teşekkürler 1907ÜNİFEB...

24 comments:

Oğuz Öztürk dedi ki...

tebrikler !

academy_berkant dedi ki...

hocam sen fenerli misin? asdlfdghfgddfg :D

tebrikler hacı.

steven_stiffler dedi ki...

Ben de oy vermiştim,sevindim :)

Tebrikler...

MuL€ dedi ki...

tebrikler..zevkle takip ediyorum..

csyasoo dedi ki...

Tebrikler Ortega.

MBC dedi ki...

bende sari-lavicert..
ortega.. fln boca taraftarisin sanmistim..

MBC dedi ki...

unutmadan.. tebrikler!

stalker dedi ki...

tebrik ederim ortega. senin gibi objektif bir fenerliye bu ödülü vermeleri ilginç olmuş :P

Donnie Brasco dedi ki...

Hasan hocam tebrikler. Çok çekişmeli bir oylama olmuş her biri birbirinden güzel bloglar arasından yalnızca bir tanesi birinci olacaktı. Gurur verici ve gelecek postlar için de teşvik edici bir ödül. Başarılarının daim olmasını dilerim. Başka bir renktaşlığımızın sloganıyla bitireyim. You will never walk alone. Meali= Severek izliyoruz :)

BT dedi ki...

Tebrikler
Adayların hepsi de sıkı rakipler. 1907 ÜNIFEB yönetimi de pırlanta gibi çocuklar.

Ömer dedi ki...

Ismini soyismini yazmalilarmis. Ne bu abi Ariel Ortega odul aliyormus gibi. Hersey cok guzel ama cok buyuk eksiklik yapilmis odul uzerinde bence.

Tebrikler tabii ki yine sana da, helal sana bu yollar..

Ortega dedi ki...

Teşekkür ediyorum hepinize.

Ömer,
Ödülü ben değil de blog aldı. Ondandır belki de :) Bu yazdığın eleştiriyi 1907ÜNİFEB'in ilgili komitesindeki arkadaşlar okumuştur. Neden öyle olduğunun sebebini de açıklarlar muhtemelen :)

turkuaz0707 dedi ki...

ortega tebrikler,ödülü pazar günü manisa kebabı ile kutlayalım.Bendensin...

mrkdmr dedi ki...

Bu ankette oy kullanan biri olarak ben de tebrik ediyorum. Blog kategorisinde çok arada kalarak başka bi bloga oy vermiştim ama takip ettiğim 5 Fenerbahçeli blogdan biri de Ariel Ortega'dır. Böyle devam! :)

serdar dedi ki...

tebrikler hocam

PVH dedi ki...

Tebrikler Ortega :)

varol döken dedi ki...

benim takip ettiğim 2 blog vardı, ikisine de çok yakıştırırdım ben... tebrik ederiz canı gönülden...

@turkuaz0707
osb diye bir restorana gittik manisa kebabı yokmuş, zaten akşamına da biz kebap olduk gerek kalmadı:)

rasim dedi ki...

Hayırlı olsun abicim... Daha nice ödüllere kavuşman dileğiyle...

Yağız Gönüler dedi ki...

tebrik ederim kardeşim. biz de yok böyle anketler sanırım :)

Santiago dedi ki...

Gollerden sonra yazan İyiler Mutlaka Kazanır reklamındaki gibi diger arkadaslarada haksızlık etmeden iyilerden biri kazandı ;) zaten kotu yoktu ki ;D

Ortega dedi ki...

Sağolun, teşekkürler.

@Varol Döken,
Hakkaten kebap olduk. Gerçi pişmaniye olmaktan iyidir :) (espridir, başka niyet aranmasın)

@Vincenzo,
Sizde ödül olayı yok ama Gs tv.ye çıkartıyorlar. Bizde kulüp kanalının kapısının önünden geçemiyoruz daha :)

@PVH,

Hepimiz Papazız hepimiz Çayırız :) Eyvallah...

MithrandiR dedi ki...

Hayırlı Olsun Ortega.. Tebrikler..

Bolat dedi ki...

Tarz ve icerik olarak benim kendime cok yakin görmedigim bir blog olmakla birlikte burasi yine de tebrik ederim... (Benim oyum papazin cayirina idi)

lakin fenerbahceli bloglardan kastedilen nedir anlamadim? blog sahiplerinin fenerbahce yi tutuyor olmasi yeter neden mi?

yoksa blog icerik olarak fenerbahce'yi merkeze koyan bir yayin cizgisinde mi olmali?

benim bu isten anladigim ikincisi... o halde lambuja gibi bir blogun o listede ne isi var? papazin cayiri ile lambuja yi ayni kategoriye koymak hic anlasilir bir durum degil.

Güray Gürsoy dedi ki...

Başarılarının dim olması dileğiyle
tebrik ediyorum Sevgili Hasan kardeşim.