Pazar, Şubat 21, 2010

Are You Human Being?

İki gün sonra Bursaspor maçında 8 gol atsan, yahut Avrupa Ligi finalinde kupayı getiren golü dahi atsan fikrim değişmez, hala öylesin...

Tekrar ediyorum; Güiza'yı düğünümde bile oynatmam.

Bir de hanidir yazmak istediğim ama sürekli unuttuğum şeyi yazayım; Kezman'a "Are you player?" diye soranlar, acep şu an Güiza'ya ne diyorlar? Benim o kişilere naçizane bir tavsiyem var. Güiza'ya sorulması gereken en uygun sorudur.

"Güiza, are you human being?" (Güiza, insan evladı mısın?)

19 comments:

kaan dedi ki...

Galatasaraylıyım ve Allah aziz yıldırımdan razı olsun diyorum. istesek fenere bu kadar zarar veremezdik :D arkadaş çevrem arasında "bu sene güiza büyük patlama yapacak abi" diye bekleyen enayiler vardı. güiza boş kaleye kaçırdıkça, topu ayağında ezdikçe onların bu iddialı sözleri aklıma geliyor, gülüyorum :D

VodviL dedi ki...

aslında tipi de tam urfalee_63, bari türk mürk olayına girseler de kontenjan açılsın zararı azalsın

kuzen larry dedi ki...

Kezman' ı karakter olarak çok severdim ama o zamanlar kabul etmekte zorlansam da performansı gerçekten berbattı. 0 kendine güvenle oynuyordu çünkü.

Kendisine verilen para büyük bir kazıktır kabul ediyorum ama bu konuyu es geçersek Guiza o kadar da kötü değil bence. Belki de sorun Fenerbahçe'nin takım yapısındadır. Pivot özellikleri olmayan forvet iş yapamıyor bizde senelerdir.

MuL€ dedi ki...

Bursa maçında stadda olcam inşallah.Bir tek dileğim var;bugün haberlerde semih tek forvet ve semih-gökhan çift şeklinde iki 11 denemiş daum,maçta da öyle olsun nolur.

UÇAN SALİH dedi ki...

ben artık o na kızmaktan wazgeçtim.niye kızıyoruz ki?ondan farklı bi hareket mi beklioruz hala ondan gol mü beklioruz?HAYIR! o bu işte,yeteneği,kapasitesi her neyi warsa bu kadar işte.asıl suç onu oynatanlarda değil mi?asıl suç olmadığını bile bile göregöre ısrar edenlerde,90 dk.tahammül edenlerde değil mi?asıl suç önder dururken denizi stoper oynatanlarda değil mi ?

M.T dedi ki...

/..\=[Guiza]

MONJOA dedi ki...

arkadasim ne guzel yazmissin kisa ve oz... yazdigin yazinin her harfinle baslayan ne kufurler ettim buna.. bu "adam" beni kanser edecek n'olur hasta dedemi yatagindan kaldirsan topun diibine teptirir de atar o golu.. o golu at be "adam"... adam degilsinki..

Blogspor dedi ki...

Guiza'yi dugunumde bile oynatmam...

varol döken dedi ki...

ortega ya o akşam maçı izlediğim yerden sesim izmir'e kadar geldi ya aklımı okuyorsun:)

güiza o topu ezdiğinde insan mısın lannn sen diye bir haykırışım var yemin ediyorum restoranın yarısından çoğunu oluşturan gs'lılar bile halime üzüldü, boşver be birader dediler:)

Adsız dedi ki...

Yahu bu kadar komik bir fotoğraf olabilir mi arkadaş.

Ortega dedi ki...

Takım isimlerinin kısaltmalarıyla dalga geçen ve rakipler için (yani illa Fenerbahçe'nin rakipleri değil, Fenerbahçe'yi de rakip takım olarak yazanlar da dahil) küfür ve hakaret içeren yorumları gözden kaçırmadığım müddetçe yayımlamıyorum. Bunu tekrar etmek istedim.

Yorumları silinenler muhtemelen "neden?" diye soracaktır. Cevabı öğrenmiş oldular böylece.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Ey yorumumu yayımlamayan Ortega ! biz yarın takıma ve özellike Güiza'ya moral vermek için Samandıra'ya gidiyoruz. O ıslıkladığınız protesto ettiğiniz Fener forması giyen Arda dahi olsa bunu hakedemez. Bir oyuncunun üstüne bu kadar gidilmez. Gidilirse zaten birşey beklemeyemessin o adamdan. 2 Gün sonra Lille maçı var. Tur yine o beğenmediğiniz ıslıkladığınız Güiza'ya bakıyor. Yazıklar olsun Güiza'yı kendi oyuncusunu bu kadar rezil duruma düşürenlere, yazıklar olsun rakip takım taraftarıyla aynı seviyeye inip Güiza'nın saçma sapan resimlerini kullananlara ! Şimdi bu yorumda küfür falan yok bunuda yayınlama artist.

Ortega dedi ki...

Samandıra'ya herkes gidiyor, bunun reklamını yapmanın mantığı ne?

Bi de bloglarda yeni ekol çıktı sanırım, önce Gsliler'de görmüştüm bunu, blogda bana sallayan yorumlar yapan ve en sonunda "bunu yayınlamazsın sen şimdi" diye aklı sıra beni zor durumda bıraktığını sanan tipler vardı. Demek ki bizim yakaya da sirayet etmiş bu durum.

Artist olduğum için diğerlerinin yorumlarını silmeye devam ediyorum, ama senin bu yorumunu onayladım . Ha bir de, rakiplere küfürlü yorumlar yazanlar, sizin yorumlarınızı onayladığımda sadece sizin ananıza, bacınıza, karınıza küfürler gelmiyor, öyle olsa bana ne der geçerim de, sizin yüzünüzden ben de küfür yiyorum anasını satayım. Başkasının kamilliği yüzünden benim ailem olaya ne diye giriyor? İşte ben buna karşıyım.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

yanlış anlaşılma olamsın bu arada ben kimseye küfür etmemiştim sadece argo bi tabir kullanmıştım. senin göstermeye çalıştığının aksine.

kayser dedi ki...

tamam gençler, uzatmayın olayı. iki Fenerbahçelinin tartışması en sevmediğim şey. bunu geçenlerde oktay abi de söylediydi. her iş bitti, bir tek kendi aramızda tartışmak mı kaldı? perşembeye konsantre olun.

MuL€ dedi ki...

taraftarın guiza'yı artık istememsi çok doğal..2 senedir beklenen(konu Fenerbahçe taraftarı olunca bir forvetten beklenti çalım atsın,her sezon 20-30 gol atsın tarzı oluyor) performansı veremediği için bundan sonra da pek farklı olacağına inanmıyor kimse..haklılar.bende inanmıyorum.Ama en azından kalkıp stadda yuhalayıp ıslıklayacağımıza blogda eleştirsek adamı daha bi normaldir diyorum zira bende lille maçından sonra kendisine 'odun' sıfatını yakıştırmıştım.bu post da bursa maçından önce lille maçından sonra paylaşıldığına göre fransadaki performansınn da etkın oldgnu dusunyorm orteganın bunu paylaşmasında.Evet adamda bi özgüven eksikliği zaten vardı ve Bursa maçıyla iyice dibe vurmuş durumda ancak Fenerbahçe camia olarak Guiza'yı toparlayacağına neden Kazım'a ihtiyaç duyar hale geldiğini,neden Bilica'dan bukadar dertli olunduğunu neden Lille maçında Deniz'in sol bek oynaması gerekeceğini düşünse tartışsa ona göre kararlar alsa daha faydalı olur diye düşünüyorum.Guiza'ya değil yarın Samandıra'da Bursa maçında oyundan çıkarken tüm stad alkışlayarak destek verseydi bile artık ondan bu kulübe 2 senede verebildiğinden fazla bişey vermesini beklemiyorum inanmıyorum da açıkçası.

Ortega dedi ki...

kayser,
Reis benim derdim tartışmak değil ki zaten. Neyse, doğru diyorsun yine de, uzatmamak lazım.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Bu arada reklam falan demişssinde. Ben kimim ki neyin reklamını yapıcam. Ben sadece takımın arkasındayım her zaman her şekilde. Sadece Renklerine ve armasına olan sevdamızdan. Ben Samandıra'ya gidiyorum oley ben ne iyi taraftarım, sen ne kaka taraftarsın ! Olayı başka yerlere çekmenin manası yok. Benim kızdığım böyle yaparak hem Güiza'yı hem Fenerbahçe camiasını küçük düşürüyorsunuz sen ve senin gibiler. Takıma çok büyük zarar veriyor. O takımda moraller şimdi sıfır. Lille maçı ne olur artık Allah bilir. Biraz mantıklı olun artık lütfen.

Ortega dedi ki...

Benim verdiğim iyi örnekleri, mesajları anlamayacak, almayacak burayı okuyanlar, ama ne zaman dalga geçsem, oyuncuyu sert bil dille eleştirsem, onu hemen kabul edecek yani.

Blogdan mesaj alan varsa, ki bu da komik bir durum yani, Fenerbahçe tribünlerini etkileme, yönlendirme görevim ve kaygım yok. Sadece onlardan biri olarak bakış açımı yazıyorum, bunu tekrar yazmak zorunda kalmam da abes tabii :)

Tekrar mevzuya dönecek olursak, kusura bakmayın ama o ima ettiğiniz şey ve onu yapanlardır esas mantıksız olanlar. Blogda Güiza'yı eleştirdiğimde onu yuhalayanlar, neden Aziz Yıldırım'ı ya da Tanjevic'i eleştirdiğim zaman bu örnekleri de alıp, ona göre davranmıyor o zaman? Geçiniz...