Çarşamba, Şubat 10, 2010

Ahmedinejad'ın Avatar Yorumu

Mahmud Ahmedinejad sonunda Avatar'ı seyretmiş. Filmin görselliğinden etkilendiğini, ama senaryonun zayıf olduğunu belirtmiş. Aynı zamanda türler arası karışımın hayranı olmadığını da söylemiş.

İran Cumhurbaşkanı'nın sinemaya gitmesi, filme dair yorum yapması hoşuma gitti. Yorumunu beğenirsiniz beğenmezsiniz, orası ayrı mesele tabii. Bir ülkenin Cumhurbaşkanının sanatsal bir hadiseye dair yorumda bulunması güzel bir şey. Hindistan'a işadamlarıyla birlikte sinemacıları da götüren Abdullah Gül'ü de böyle üç boyutlu gözlükleri takarak sinema salonlarında görsek fena mı olur yani?

foto: buzzfeed

5 comments:

Dejan dedi ki...

Üç boyutlu gözlük mü şimdi bunlar :D

varol döken dedi ki...

üç boyutlu nükleer gözlüğü:)

yalnız benim de ahmedijenad'ın yorumuna katılacağım hiç aklıma gelmezdi...

spoiler vermekten itina ile kaçınarak tek bir soru soruyorum... her şeyi kuyrukla yapan ırk neden öpüşürken dudaklarını kullanıyor?

bunun cevabını bilen 7 senede zor bitirdiğim sinema eğitimim hediye:)

PENNEARABIATA dedi ki...

daha çok nükleer tesiste kaynak yapıyormuş gibi hali var.

Dejan dedi ki...

@ varol ben de 2 senede bitmeswi gereken 4 senede biten sinema eğitimimle çözemedim. Senin kafan daha bulanıktır, 7 sene sen hiç çözemezsin :)

@ penne
sanki uranyum zenginleştirme tesisindeki fotosu ;) ortega şaka yapmış bize :)

varol döken dedi ki...

kafa bulanık, kadeh duru olsun, bana yeter...

sinemada hayat bulmaktansa hayatı sinemaya çevirdik biz, sürekli kendimize başrol yazıyoruz...

tavsiye ederim kaan ve sabırlar dilerim:)