Cuma, Ocak 01, 2010

Pushing Daisies


Yer yer Tim Burton etkisi, yer yer de Amelie sıcaklığını hissettiren bir ABC dizisi. Ölüm ve aşkın bu kadar içli dışlı işlenir olmasına rağmen, insana garip bir şekilde neşe ve umut aşılıyor nerdeyse her sahnesinde.

Anlatıcının karizmatik sesi, hoş müzik seçimleri ve fondaki renklerin müthiş canlılığı insanı cezbediyor. 2 sezon yayınlandı. Cnbc-e ekranlarından el salladı ülkede.

Chuck rolündeki Anna Friel'in şirinliğiyle ayrı bir girdik dizinin içerisinde derken, "kapattık, işte bu kadar" dediler..neden dediler..dedi..ler..dedi..ler... (Sonra araştırınca yayından kaldırılma sebebin reyting olduğunu okuduk, iyi bok yediniz ABC diyorum)

Var mıydı başka izleyeni, takip edeni, hasta olanı... Son yıllarda izlediğim en garip Amerikan dizisiydi. Çok sevdik be abi...

http://daisies.cnbce.com/
http://www.imdb.com/title/tt0925266/

11 comments:

LLuvia dedi ki...

Ben de izliyordum bu diziyi eğleneliydi ama senaryo tıkanmış gibiydi. Ondan bitti diye düşünmüştüm. İnsanı hayata bağlayan naif bir havası vardı :) Sevdiğine dokunabilmenin müthiş anlamlılığını her bölümde gözümüze sokuyordu. Ama dediğim gibi kısır döngüye girmişti :(

sinem dedi ki...

ben hastasıydım. hatta beatles'ın i wanna hold your hand'li reklamı yüzünden izlemeye başlamıştım. çok kötü bitiyor alelacele olduğu için. ama yine de "young boy ned" her şeye değer :)

benden bu kadar dedi ki...

ben severdim. sevimli bi diziydi de öyle hani bi açıp da pushing daisies izleyim demişliğim yoktur hani. tv'de denk gelirse bakardım. bi de yorum açıklamanı yeni okudum ortega, o yüzden sana bi yorum hazırladım:

"Bejeke, Gese, Febe"

(daha önce yapıldıysa affola)

Unknown dedi ki...

cnbc-e'nin son yıllardaki çöküşü bunun gibi dizilerle başladı.

csyasoo dedi ki...

Vardı tabi izleyeni.Hemen hemen aynı şeyleri yazmışım 4-5 ay önce.

http://csyasoo.blogspot.com/2009/07/pushing-daisies.html

Ortega dedi ki...

@csyasoo,

Vay be. Hakkaten de aynı şeyleri yazmışız. Aynı anda yazmış olsak, pişti olmuşuz diyeceğim ama senin yazının üzerinden bayağı geçmiş. Daha önce okuyup da aklımda mı kaldı acaba yorumun? Bu kadar da kelimesi kelimesine benzer olabilir mi yahu :)

Baris dedi ki...

yarıyıl tatilini dolduracak bir meşgale arıyordum. Kısa olması, sizlerin de övgü ile bahsetmesi izlemeyi daha da bir geçerli kılıyor..
Var mı dvdlerini yollayacak ? :)

csyasoo dedi ki...

Ortega hocam;

Burton filmlerini,atmosferlerini bilen ve Amelie'yi izleyen herkes sanırım aynı yorumu yapmıştır-yapacaktır.

:)

Adsız dedi ki...

aynen be abi.

pclion dedi ki...

Biz de severiz/severdik. :)

http://pclionfc.blogspot.com/2008/11/pushing-daisies.html

varol döken dedi ki...

roberto carlos gibi bir diziydi benim için...

bir heyecanla başladım, 2. bölümde ne mal olduğunu anladım...

:)