Perşembe, Ocak 07, 2010

Formspring.me (O Soruyu Sor)


Evet, yine gereksiz bir konuyla karşınızdayım. Bu gece sizlere tanıtacağım sitenin adı "formspring.me". Sitemizin sanki çok ciddi bir gayesi yok. Yani hayatın sırrına vakıf olmayı bekleyenler, yazının geri kalanını okumasınlar. Efendim, şimdi adamlar şöyle bir şey düşünmüş, siz siteye üye oluyorsunuz. Daha sonra "bana soru sorulsun" diyorsunuz kendinizi matah biri gibi düşünerek, elelem de kafasına takılan ya da takılmayan alakalı-alakasız ne varsa soruyor işte size. Sitenin özelikleri arasında birbirini takip etme(follow) zımbırtısı da var tabii. Sorulara siz cevap vermeden, onları kimsenin görebilmesi mümkün değil tabii. Hatta isterseniz soranın adı yoksa, hiç gelmesin bana öyle sorular aga, diyerek o tarz soruların önüne set de çekebiliyorsunuz.

Velhasıl kelam, öylesine gereksiz sitelerden birisi de Formspring.me yani. Can sıkıntısına iyi gelebilir yine de. İlginç sorular oluyor. Ciddi ciddi sorular soranlar da oluyor. Cevaplıyorsunuz, komiklik şakalar falan. Gavur yapmış işte.

Yeni başlayanlar için, kendi hesabımın linkini de vereyim. Dileyen soru da sorabilir. "O soruyu sor, çocuumu keserim" geyiği vardı Cem Yılmaz'ın Bir Tat Bir Doku dönemlerinde, aklıma o geldi bu siteyi görünce. Onu da söyleyeyim.

Neyse yeter bu kadar geyik. Yine de bu siteyi ciddi ciddi de kullanabilirsiniz belki. Arkadaşlarınızın merak ettiklerine cevap vermek için, yahut grubunuz, kurumunuz için gibi.

Bu benim soru sayfam; http://www.formspring.me/elburrito
Bu da sitenin adresi; http://www.formspring.me/

7 comments:

LLuvia dedi ki...

Who's the sexiest woman alive?
Monica Belluci

alternatifi yok :)

Ortega dedi ki...

E öyle ama doğruya doğru :)

varol döken dedi ki...

kum düğünü naz aydemir ile yapılan düğündü ama yanlış cevabı verdin naz ı kaybettin be ortega...

şimdi ne yaptım ben diye dövün dur... ehh sosyal alem, kahpe alem:)

voodoo girl dedi ki...

sen de mi brutus =(

Ortega dedi ki...

@Varol Döken,
Hayat hep kapattığım köşeden gol attı bana. Alışığız.

@Vuuduğğ Görl,
Beni bilirsin, her elimde hıyar var diyene tuzlukla koşarım.

varol döken dedi ki...

@ortega
ortega'yı anlamayan derken bu topraklara gelmiş en yetenekli adamın, maradona'nın gerçek varisinin, oynadığı zaman neler yaptığını, neden oynamadığını, ne ortegası be ne yaptı ki diye burun kıvıranlardan bahsediyordum... blogger ortegayı formspring ortamlarında ateşe atar mıyım hiç:)

naz'a gelince var dilinin altında bir bakla ama elbet çıkartırız rakı ve favayla:)

Adsız dedi ki...

http://formspring.me/iacarsoy

asdasdasdasd