Perşembe, Ocak 07, 2010

Fazla Söze Gerek Yok

Montepachi Siena 101-58 Fenerbahçe

5 comments:

maRco dedi ki...

rekorların yegane tek takımı

varol döken dedi ki...

fazla söze gerek var aslında... uzun uzun cümlelere gerek var... ama benim takatim yok... kısaca allah belamızı ne zaman verdi diye sormakla yetineceğim, bu cümlenin 2. tekil şahıs halini uyarlar herhalde biri tanjevic'e!

mustafb dedi ki...

birde utanmadan edebinle gelmedin edebinle git diyorsunuz... bu edepsizliğe daha düne kadar kucak açan o fenerbahçe taraftarı değilmiydide bir maç yenilginin ardından bunlar çıkıyor ortaya.. işte fenerbahçe taraftarının tipik özelliği.... utanıyorum...

Ortega dedi ki...

mustafb,

Doğru diyorsun. Aydın Hoca gönderildiğinde Fenerbahçe taraftarı tepkisini göstermişti. Protestolar dün gibi aklımda. Dediğin gibi, dün o edepsizliğe tepki göstermemişiz. Haklısın.

mustafb dedi ki...

aydın hoca ne zaman gönderildi? tanjevic ne zamandır bu takımın başında?

o arada kalan süre zarfında ne yaptınız? iyi günle alkış. kötü günde edebinle git.....
anlamıyorum diyorum sanırım birde anlatamıyorum.. gerçe kendimlede çelişiyorum dimi sana göre ortega anlamadığın bir şeyi nasıl anlatabilesin diye?