Çarşamba, Aralık 02, 2009

Köfte Yemeye Gidiyorum


Twitter'da bir çok sporcu var malum. Tenisçi İpek Şenoğlu da onlardan biri. Kendisi, annesinin köftesinin Türkiye'nin en iyisi olduğunu iddia etmiş. Ben de "denemek lazım" dedim yüzsüzlükte sınır tanımayanlar örgütü adına... İpek'cim ise "why not?" diye cevap vermiş bana. Neden olmasın? diyor..

İpek Şenoğlu'nun annesinin köftesinden yemek üzere evlerine davet edildim yani anlayacağınız.Spor magazin basını beni takip etsin. Her an her şey olabilir.

foto: ipeksenoglu's Photostream

21 comments:

mcD dedi ki...

çok kibarmış :)

Adem dedi ki...

Takipteyiz. sen durumu an an twitter'dan bildir. ya da set set her neyse işte ;)


Adem

varol döken dedi ki...

annesinin köftesini bilmem de verdiği poz çakma kournikova pozu!

adını sen koy dedi ki...

kendisi galatasaraylıdır. galatasaray türkiye'dir.

ne oyunlar, senaryolar
sustuysak bir yere kadar
aklınızdan çıkarmayın
türkiye'dir galatasaray

solo dedi ki...

Karacaoğlan der ki ey mahı mestim,
Kaşla göz eylersin bana mı kastın.
Severler güzeli darılma dostum,
Darıldıysan güzel olmayayıdın.

Unknown dedi ki...

@ adini sen koy: koyuyorum senin adini, sen tam bir zavallisin :)

steven_stiffler dedi ki...

Köfte yemeye davet etmesi bir tarafa,çok kibar bir insan olduğunu belli ediyor.Bugün kıçı kırık bir ünlü bozuntusuna yolda selam versen yüzünü çevirip bakmaz.İpek Şenoğlu her yoruma cevap yetiştiriyor maaşallah.

Haa bugün Ceyda Düvenci'ye yanlış Türkçe kullanımından ötürü bir ayar çektim,dönüş yapmadı bak :)

adını sen koy dedi ki...

arttvendelay;

yaptığın yorum blogun kalitesine yakıştı mı sence?

yorum bölümünü bazılarına kapa ortega. 5 parmağın 5'i de bir olmuyor.

mcD dedi ki...

adınısenkoy blogger'ın bir hizmeti mi bizim için? çayırda da rastladım böyle gıcık gıcık yorumlar yapıyodu. bence bunun için programlanmış.

evet galatasaray türkiyedir, galatasaraydan cacık olmaz...

mcD dedi ki...

yoğun araştırmalarım sonucu "adını sen koy" un sırrını demet sağıroğlu'nun twitterında buldum, buyrun sizde bulun; http://twitter.com/demetsagiroglu

demet, yazma kızım buraya işin gücün yok mu senin?

adını sen koy dedi ki...

lafı açıldı madem, söyleyeyim: demet de galatasaraylı.

zaten bu camiada belli bir kalitenin üstündeki çoğu insan galatasaraylı.

galatasaray, türkiye'nin batıya açılan kapısı, aydınlık yüzüdür.

galatasaray, medeniyetin beşiğidir.

galatasaray türkiye'dir.

#hep oyunlar, senaryolar
sustuysak bir yere kadar
aklınızdan çıkarmayın
türkiye'dir galatasaray#

benden bu kadar dedi ki...

@adını sen koy

zuhahaha

solo dedi ki...

tek ünlü, beş hece
gassaray gassaray türkiye

ps; siz de yapın çok eğlenceli oluyor:)

Ortega dedi ki...

İpek de okuyor blogu. Diyecek şimdi o kadar adım geçmiş, benimle ilgili yazı sözde bu ama hala siz Fener-Cimbom muhabbeti yapıyorsunuz. Oldu mu şimdi? Yani böyle der aşağı yukarı sanırım. You Tube'daki çizgi film videoları altında Göztepe-Karşıyaka rekabeti tadı yaşayanlar gibi olduk sanki biraz. Abartmadık mı :)

solo dedi ki...

bu gece barda
gönlümde arda
çalsın rikard
tıslasın kobra
hayda hayda de hayda

yarabbim ya gece gece

varol döken dedi ki...

@ipek şenoğlu
güzel olduğunuz kadar yeteneklisiniz de...

@ortega
okuyor mu harbiden? okuyor de mi? okuyor de...

adını sen koy dedi ki...

madem ipek de takip ediyor bu blogu onunla da ilgili birkaç şey söyliyeyim:

ipek! görüyorum ki kilolarnla başın dertte. senin gibi bir sporcunun böyle olmaması lazım. hülya avşar bile -ki kendisi tenis sporunu türkiye'ye getiren kişidir- daha fit senden.

serena olmuş ama her kalın baldırlı iyi tenisçi olacak diye bir şey yok. her gönlün eşki başka olur. allah aşkına kilo ver. ve galatasaraylılığınla gurur duy.

çünkü galatasaray türkiye'dir.

adını sen koy dedi ki...

@all of them

ben komik biriyim ve sen bana güldün. teşekkür ederim.

@solo

yaptığın yorumlar blogun kalitesine yakışmıyor. lütfen yazdıklarımız bizden başka insanların da okuduğu gerçeğini göz önünde bulundurarak yazalım.

@ortega

ortega sen çok iyi bir insansın.

solo dedi ki...

fenerbahçe demokratik kongo cumhuriyetidir.

kutay dedi ki...

@ortega
"İpek de okuyor blogu"..
demek artık ipek diyorsun sadece..)
natalin avcı'ya ne oldu bu arada=)

Ortega dedi ki...

@Kutay,

Natalin'e yol verdim. Ron ağbimiz ilgileniyor onunla. İpek'le düzeyli bir muhabbetimiz var :)