Salı, Aralık 22, 2009

Gamova Sormuş Carlos Yanıtlamış

Fenerbahçe Resmi Sitesi'nde az önce rastladım bu söyleşiye. Geçtiğimiz günlerde ülkemizden ayrılan Roberto Carlos ile ilk ve son söyleşinisi yapmış Ekaterina Gamova. Resmi sitedeki habere göre bu söyleşi Can bartu Tesislerinde gerçekleşmiş ve simultane yapılmış. Söyleşiden bir alıntı yapalım, adettendir zira;

"...Özellikle kamp günleri Fenerbahçe Acıbadem'in maçları olursa karşılaşmalarınızı büyük bir zevkle izliyordum. Fenerbahçe Acıbadem izlemekten keyif alınan bir takım. Ben futbolun yanında diğer sporları da seviyorum ve bunu pek kimse bilmez ama ben bir voleybol hayranıyım. Fenerbahçe Acıbadem çok kaliteli bir takım olduğu için maçlarını da izlemek güzel oluyor. Fenerbahçe Acıbadem şampiyonluğu hak ediyor. Sizlere her zaman başarılar diliyorum"

Söyleşinin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

***

Öte yandan, blog söyleşilerim devam edecek diye bir duyuru yapmıştım. Öncelikle şunu da açıklayayım, blog söyleşileri lafından kastım bu söyleşilerin blogda geçecek olmasıyla alakalıydı. Yani önümüzdeki günlerde gerçekleşecek söyleşilerde; blog yazmayan birine , yahut bir blogu olmamasına rağmen bloglar aleminde bir şekilde yer edinmiş, ismi duyulmuş kişilere rastlayabilirsiniz. Bu açıklamayı yaptıktan sonra, bir sonraki söyleşiyi Fenerbahçe tribünlerini iyi bilen, çok olay görmüş/ yaşamış bir isimle yapacağımı duyurayım. Kendisinin geçmişte yaşanan olayları ve eski maçları da net bir şekilde hatırlaması çok hoşuma gitmiştir. Şimdi ismini buraya yazmayayım. İşin heyecanı kaçmasın. Ama bunca şeyi neden yazdım? Geçmiş yıllara ait sormak istediğiniz bir şey varsa, (Fenerbahçe'yle, tribünlerle de ilgili olabilir) yorum bölümüne soruyu yazın. Biz de uygun bir şekilde soralım.

7 comments:

varol döken dedi ki...

gamova, sezon sonunda carlos'un bu kulübe verdiğinin 10 katını 1 sezonda verecektir zannımca...

seni hiç sevmedim roberto carlos...

kutay dedi ki...

canadian mı varol döken mi?=)

pink dedi ki...

O kişi Valor :D(Varol) Döken'se süper olur!!!Ne diyim inşallah.

Raziel dedi ki...

Benim geçmiş yıllara ait şöyle bi sorum var:

Havuz sistemine girmediğimiz için kayıtlarda bile olmayan 97-98 sezonundan aklında kalan en önemli şeyler nelerdir?

Mesela bi Okocha efsanesi anlatılır, adamın kariyerinin belki de en iyi döneminin kayıtları yok. Stada gidip izleyenler hariç kimse tanıklık edememiş Fenerbahçe'nin ve Jay-Jay'in futboluna. Büyük bir kayıp bence bu.

Adsız dedi ki...

hatun taş gibide sesi iğrenç be kardeşim... odun gibi ses vardı karıda...

haan dedi ki...

90 ların sonunda maraton tribününde kadıköyün çocukları diye bir grup vardı düz sarı mont giyerlerdi..çağkan, erman vardı aralarında tribün yıkılınca kaybolup gittiler.. bu grubun akıbetini bilen duyan var mı ?

HoAmca dedi ki...

"Havuz sistemine girmediğimiz için kayıtlarda bile olmayan 97-98 sezonundan aklında kalan en önemli şeyler nelerdir? " ceza sahasına bir metre bile yaklaşmadan faruk kendini yere attı valla hakem penaltı çaldı , kabilinden de bir hikaye vardı nedir aslı astarı ben de merak ettim o sezonu şimdi.


bir de benim pepenin vitrine girmesi ilgili sorum var. hakikati var mıdır olay nasıl vuku bulmuştur, deplasman otobüslerinin efsanesi gerçek mi acaba.