Salı, Aralık 08, 2009

Blog Söyleşileri


Okumakta, takip etmekte olduğunuz blogun yazarı hayatı boyunca gazeteci olma, medyada yer alma hayalleriyle yanıp tutuştu. Bu hayalini gerçekleştirme adına bazı girişimlerde bulundu, bazı kapıları aralamaya çalıştı, kimi zaman bu kapılar suratına kapandı, kimi zaman ise ilginç şeyler oldu, anlam veremedi.

Bugün mesleği eğitimci olarak geçen bendeniz, yani blog aleminde bilinen ismiyle "Ortega", o içinde uhde olarak kalan bazı gazetcilik eğilimlerini blog aleminden özenle seçtiği isimlerle söyleşiler yaparak gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Bir aralar kendisine bunu yapması teklif edilmiş, ama önceleri buna soğuk bakmış biri olmasına rağmen, bugün sanırım yapsak hoş olur kanaatindedir.

Diğer bloglarda da şu sıralar bir takım röportajlar yapılıyor ve tüm bu girişimleri takdir ederek izliyorum. BIY bloglarında futbol ve basketbol dünyasının tanınmış simalarıyla yapılan röportajları, blogun okuyucu kitlesinin de takip etmesini tavsiye ederim. Şu sayfada gerekli duyuru yapılmıştır, bilginize.

Keza Mutlak Gol Pozisyonu blogundan Oğuz Öztürk de futbol blog alemindeki bazı isimlerle güzel söyleşilere imza atmakta. Onları da gözden kaçırmayın derim.

Benim yapmaya çalışacağım şey ise biraz daha farklı olacak tabii. Yukarıda zikrettiğim ciddi söyleşilerin yanında, daha ilginç, daha farklı şeyler yapma çabası olacak biraz. Çoğunlukla da eğlenceli olmaya niyetlindiğimiz türden eylemler olmasını istiyorum. Becerebilirsem ne ala!

Neyse uzun lafın kısası kısa laftır, kısa keserek önümüzdeki birkaç gün içerisinde ilk söyleşimizi bir terslik olmazsa buradan yayımlayacağız diye bir duyuru yapayım.

Şimdilik bu bilgilendirme yeterlidir.
Dileyenler ilk ismin kim olacağına dair tahminde bulunabilir tabii.
Bakalım tutturabilecek misiniz?

22 comments:

Temur dedi ki...

Rambo Okan olabilir. İkinizde ellerinizde bıçak ile fotoğraf çektirirsiniz :)

Lord Ricko Joel dedi ki...

FD

pclion dedi ki...

Tahmin ediyorum, ben değilim. :)

Flying Dutchman dedi ki...

Nihat Doğan olabilir mi?

ergün dedi ki...

tahminden ziyade dileğimizi belirtelim:King Santillana

Sencer Yücel dedi ki...

Lambuja

munsal dedi ki...

Ortega olsa çok güzel olur derim.

SİYAH ULAN! dedi ki...

güiza

Adsız dedi ki...

Helin Avşar.

varol döken dedi ki...

ipek şenoğlu

varol döken dedi ki...

blogu bırakıp twitter a koşturan bazı eski dinazor blogcuları bu röportajlarda görmek istemiyoruz!

varol döken dedi ki...

sadece röportajlardan oluşan bir blog yapsanız mesela...

neden blog?

varol döken dedi ki...

röportaj sahibi kim olursa olsun benim sorum fix menü, limitsiz soru işareti:

blogunuzu takip edenlere ne önerirsiniz? (hayır len fikir olarak değil bisküvi çay rakı şalgam, gözlerimiz yoruluyor kardeşim, bir kadehçik hak etmiyor muyuz?)

kayser dedi ki...

buraya okuyanlar röportaj teklifi almadıysa yazsın,ona göre kalanlar arasından tahmin yapalım :D

kayser dedi ki...

ben almadım mesela

Tuğberk dedi ki...

Tamam bu tartışmalara son verelim..

kara murat benim..

adını sen koy dedi ki...

benimle yapacak. son günlere damga vurdum. adeta bir libero gibiyim. herkes beni merak ediyor. her tarafta kim bu adını sen koy sesleri var.

her tarafta sen, her taraftar sen, çok özledik alpaslan dikmen.

gençlere örnek olabilecek yanlarım var. beni herkes tanımalı.

bu röportajdan çok şey çıkacak. büyük gün perşembe. çünkü cuma günü türkiye'nin batıya açılan kapısı, aydınlık yüzü galatasaray'ın maçı var.

galatasaray türkiye'dir.

#hep oyunlar senaryolar
sustuysak bir yere kadar
aklınızdan çıkarmayın
türkiye'dir galatasaray#

Adsız dedi ki...

cem beceren olamaz mı?

Unknown dedi ki...

aceto mu? benim isteğim de "adını sen koy" ama. blog alemlerinin iki efsane yorumcusundan birisi. diğeri varol dökmen zaten:))

Kieran dedi ki...

parma maniac,tardini büfe olmasını dilerim.diğer isimleri az çok tanıyoruz.biraz farklı isimlerden başlamak gerekir diye düşünüyorum

Ortega dedi ki...

@Kieran,

http://mutlakgolpozisyonu.blogspot.com/2009/10/blog-soylesileri-1-tardini-bufe.html

Kieran dedi ki...

sağol ortega bilmiyorfum gerçekten=)