Perşembe, Aralık 17, 2009

Best Songs of Fifa (EA Sports) - From '98 to '08



1998 - Song 2 by Blur
1999 - Rude Boy Rock by Lion Rock
2000 - Apollo 440 - Stop The Rock
2001 - Bodyrock by Moby
2002 - 19-2000 (Fifa 2002 Remix) by Gorillaz
2003 - To Get Down (Fatboy Slim Mix) by Timo Maas
2004 - Red Morning light by Kings of Leon
2005 - Irish Blood, English Heart by Morissey
2006 - Helicopter by Bloc Party
2007 - Can't Get Enough by Infadels
2008 - Fa-Fa-Fa by Datarock

Favorim kesinlikle Fifa 98'in müziği Song 2 - Blur.
Oyun olarak da Fifa 99'un hastasıydım tabii, onu da diyeyim madem.

Düzeltme için Kaan Özaydın'a teşekkürler.

10 comments:

Cosa Nostra dedi ki...

Fifa 99 daki Rockafeller skank (Fatboy Slim) şarkısı daha güzeldi sanki. Song2 nun yeri ayrıdır tabi...
Fifa 2000den sonrakilerin de hiçbirinin bilmemem PES serisine geçişe dalalet olsa gerek :)

aksilaz dedi ki...

Tartışmasız 98

Oğuz Öztürk dedi ki...

Blur Song 2 en güzeli tabi... Ama şu güzel değil diyemiyorum. Hepsi ipodumda var çünkü!

dugenci dedi ki...

Ben de 1999 u çok sevmiştim...
Gerçek mana da ençok oynadığım da o olduğundan belki

Major dedi ki...

bu arada fifa 2000 müziği robbie williams - it's only us'dır.

Ortega dedi ki...

Düzeltelim. Ben beleşe kaçtım. You Tube'a videoyu yükleyen kişinin yazdığını kopi-pest yapmıştım da :)

Major dedi ki...

abi düzeltme yapmışsın uzun süre sonra fark ediyorum kusura bakma. ben "fifa 2000 müziği robbie williams - it's only us'dır" derken oyunun esas müziği odur demek istemiştim. yoksa videodu şarkı doğrudur ancak oyunu temsil eden şarkı robbie williams'ın ki dir.

toparlamak gerekirse videodaki şarkı stop the rock'dır. ancak oyunun açılışında vs. sürekli çalan şarkı it's only us'dır.

sevgiler.. =)))

Ortega dedi ki...

Kaan, bak değiştiriyorum, bir daha değiştir dersen yapmam :D

Major dedi ki...

karışıklıklar da bitmek bilmedi. stop th rock robbie williams'ın değil. apollo 400'ın.

"Apollo 440 - Stop The Rock" olacak yani.. =))

Ortega dedi ki...

Ha, pardon. Unutmuşum onu değiştirmeyi. Eyvallah :)