Perşembe, Kasım 19, 2009

Tufan Sen Misin Olm?


Galatasaray'ın basketbolda yaptığı "Tufan görünümlü Cemal" dümenini duyduğumdan beri ister istemez aklıma gelen ve buraya yazmamak için direndiğim ama daha fazla dayanamadığım, Cem Yılmaz'ın GORA filminde Uzaylılar tarafından kaçırılan (evet tarafından) Arif Işık karakterinin o gülümseten repliğini yazıyorum;

"Ne içirdiniz lan bana? Tufan senmisin olum? Çıkar lan gözlükleri!"

***

not: bu arada ESPN'den Henry Abbot konuyla alakalı bir yazı yazmış.

5 comments:

Schumy dedi ki...

Güzelmiş :)

Tayyibe karşı Efes diyorum ve Basketbol'u kendi adıma kapatıyorum.

Burak Eken dedi ki...

Benim de aklıma aynı filmden, "Kimsin sen? Çık dışarı! Çık!" repliği gelmişti. :)

Oğuz Öztürk dedi ki...

haha :)

varol döken dedi ki...

bu olay bu kadar büyük mü cidden ya, bana o kadar önemli gelmiyor... ciddi söylüyorum, komik olduğu için ciddiye alamıyorum sanırım:)

muyek dedi ki...

Hayattaki davranislarimiz ne kadar endek dondek suni olmaya basladi farkinda miyiz acaba. Ne kadar iki yuzlu , sahtekar , herseye bahaneler uretip isin icinden siyrilmaya calisan bunyeler olduk.

Aslinda yaptigimiz insanlari keriz yerine koyup onlarin olaylara aptal gibi inanmasini saglamak.

2 hafta once Ercan Saatci ve Metin Ozulku ustadlar cok sereflice , karakterlice bir takim laflar ettiler , sonra cikip ulan bir halt ettik gercekten biz konusmayi bilmiyoruz , kazik kadar adamiz ama edep ahlaktan bir haberiz diyecekleri yerde, kalkip milleti ama ozel hayatimiza saldirdilar banti calarak diyerek uyutmaya calistilar.

Henuz bu kandirmaca , alavere unutulmadan Cemal Nalga olayi patlak verdi. Gs Antrenorunun aciklamasini okudum bugun. Ozur dilenip kuyruk kistirilcagi yerde hala palavra sikip yok efendim Milli Duygular , yok gaza geldim .

Ya allah askina sizce Turkiyedeki insanlar cok mu gerizekali ? Neden kimse delikanli olamiyor ve yaptigi hatadan oturu ozur dileyemiyor ? Neden herkes bahaneler arkasina gizlenip surekli ben iyiyim ama digerleri kotu pis moduna sokuyor ? Anlayamadim hayatim sonuna kadar da anliyamicagim olan biten su dondekligi.