Salı, Kasım 03, 2009

No Pain No Gain #2

10 comments:

ygtylmz dedi ki...

Fotopraftaki ayaklar sana ait , yazıyı yere yazan sen , fotoğrafı çeken asker arkadaşın :) ? Eğer öyleyse harika bir çalışma :)

Adsız dedi ki...

'' I '' larda nokta olmayacak ingiliz dili edebiyatlı :)

pudra dedi ki...

daha geçenlerde çok mutluyum arkadaş bu benim düşünmeme engel diyordum ki bilinçaltım gerekeni düşündü ve yaptı.acısız kazanç olmuyor.
touka kouka evet.

Ortega dedi ki...

Ben yazmadım ya. Ahh vurmayın abi..
Cidden ben yazmadım. Hem askerlik şakaya gelmez :)

Filizing dedi ki...

Eskiden basket maçlarında böyle bir pankart asılırmış.. Yeniden canlanmasına sen vesile olacaksın gibi.. Nerede görsem bu söz öbeğini sen aklıma geliyorsun :)

Ortega dedi ki...

Futbol maçlarında görmüştüm ben ilk kez. Efsane pankartlardan biridir bence. (Edirne Tıplı Kronikler kadar vardır gözümde).

Boğaziçililer asardı.. Hey gidi günler :)

varol döken dedi ki...

no human
no cry

tunchay dedi ki...

az mı astım o pankartı ben be. sene 1999. ilk hali lacivert bez üzerine sarıdır. boktan sezon her sey kotu gidiyor. üniversitedeki ilk senem ekiple tanismisiz. goztepe macı sonrası herhalde. lise acik insaati onundeki hoparlorlere asmıstık pankartı. mac sonrası topluyoruz. uche koridorda. gecerken sitem ettik ucheye, olmuyor uche uzuyorsunuz dedik. egdi kafasını koca adam.

cok acı da cektik lan sonra gain falan da oldu. bu sene 10. yılım istanbul'da, bu pankartla basladı her sey, bu pankartla da devam ediyor acı olmadan kazanılmıyor.

HoAmca dedi ki...

yagmurunn deli gibi yagdıgı lise acıgın ilk kez acıldıgı gese macında yitirdik pankartı. 2 bira az icsek muzelikti o pankart.

Ortega dedi ki...

@HoAmca,

Abi normalde takım kısaltmalarını okunduğu gibi yazan yorumları onaylamıyorum ama pankartın hatrına bu seferlik yaptık bir şeyler. Gerçi başımıza kakılır artık bu da :)