Pazar, Kasım 29, 2009

Galibiyet Dedemize Hediyedir - Everton 0 Liverpool 2


Merseyside Derbisi için de bir şeyler karalamaya niyetlenmişken, şu yukarıdaki fotoğrafı görmek ve sözü Liverpool'lu dedeye bırakmak.Onun için oynadık, onun için kazandık...

İşin esprisi bir yana, dedeye şaka yollu takılanlar dışında ters bir hareket yapılmıyor. Zaten fotoğrafta da anlaşılacağı üzere, Liverpool taraftarı olan dede'nin merdivenlerden inmesine yardımcı olan bir Eveton taraftarını görüyoruz. Günün fotoğrafı diyebiliriz. Everton-Liverpool rekabetinde sıkça yaşanan şeyler bunlar.

Yobo'nun kendi kalesine gol atması ve Kuyt'un maçın bitimine 10 dakika kala gelen golüyle Liverpool derbiyi 2 farklı üstünlükle kazandı. Başta King Santillana ağabeyimiz olmak üzere, ne kadar Evertonian eş dost varsa, hepsine selam ederim buradan.

Müslüman Liverpool taraftarlarının çifte bayramı kutlu olsun..

5 comments:

Alp dedi ki...

gerrard baya kötüydü bugün. ilk defa böyle tutuk gördüm onu. ben de maç yazısı yazacaktım bu fotoğrafı kullanarak. üşendim sonra. gerçekten şahane bir fotoğraf. merseyside güzel derbi vesselam.

Adsız dedi ki...

Dedeyi görünce aklıma GS-FB basket maçındaki çocuk geldi nedense...

canadian dedi ki...

http://www.flickr.com/photos/45124306@N07/4147084065/


:)

saygilarimla,

canadian

King Santillana dedi ki...

Selamını aldım Ortega kardeşim.. Aleyna Aleyküm Selam diyelim. Galibiyetinizi de tebrik edelim.. :)

King Santillana dedi ki...

Selamını aldım Ortega kardeşim.. Aleyna Aleyküm Selam diyelim. Galibiyetinizi de tebrik edelim.. :)