Çarşamba, Ekim 14, 2009

Başınıza Alex Kadar Taş Düşsün Emi!


Birileri yine başladı Alex aşağı Alex yukarı. Futbol ulemaları buyurdu, Alex şöyle Alex böyle. Sevmiyorum demek ayrı, Türk futbolunun başarısızlığını Alex'e bağlamak ayrı. Aynı Alex, Türk Milli takımı Euro 2008'de yarı final oynadığında da bu ülkede top koşturuyordu. Fenerbahçe iki yıl önce Şampiyonlar Liginde çeyrek final oynadığında da Alex o takımın en önemli parçası olarak ligin asist kralı oldu.

Anlaşılan Fenerbahçe kaybetmeden rahat yok bunlara. Puan kaybı olmayınca, nereden vuracaklarını şaşırdılar. Bel altı deniyorlar artık.

Son üç gündür birileri kinlerini kusuyor. Ve bu birileri medyada genellikle itibar gören isimler.
Arkadaş ne büyük derdiniz varmış sizin ya?

Hay ben sizin...
Başınıza Alex kadar taş düşsün emi!!!

4 comments:

Jordi Metal dedi ki...

Biz sıramızı savdık şimdi sıra sizde :D

Haydi futbol ekonomisine can verin :)

Sadece ironi yapıyorum sataşmak niyetinde değilim.

solo dedi ki...

terim'i eleştirmeye yürekleri yetmeyen ciğeri beşpara etmez insanlar, milli takımın başarısızlığını da alex'e bağladınız ya, sırada ne var. alex'i belki de en çok bu yüzden seviyorum işte kuduruyorlar oturdukları yerde.

ti esti to dedi ki...

http://ulanfutbolseviyoruzseni.blogspot.com/2009/10/eger-alex-dogruysa.html

galatasaraylıyım. bunu blogda yazdığımız yazılardan da anlayabilirsinz. ama alex bu ülkede çamur atılacak en son oyuncu. ben ilk fenerbahçe mağubiyetinde neler olacağını düşünüyorum. bu kkadar temiz bir adama bakalım daha ne çamurlar atacaklar.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Birşey bekleyemezsin bunlardan ,gökmen özdenak bunun en basit örneğidir.Alex futbolcu mu kardeşim bırakın ya tarzı yaklaşımlar gökmen özdenağa ait işte.