Perşembe, Eylül 17, 2009

Dikkatimi Çekenler #2

Dikkatimi Çekenleri sizlere paslamaya devam ediyorum.

***

* IP Magazine'de "Gazateci-Blogger kavgası" temalı bir yazı yer alacakmış. Onunla ilgili önbilgiye buradan ulaşabilirsiniz. İlginç bir konu.

* Futbol İnsanları blog'undan "Sabri'den Kendine Mektup"... Bakmadan geçmeyiniz.

* Chao Grey'den " En İyi 10 Tarantino Karakteri" derlemesi. Bunu neden daha önce ben yapmadım ki dedikten sonra, okuyunuz derim. (Benim 1 numerom, Mr.Blonde olurdu ayrıca)

* Blog aleminin en çok okunan bayan yazarlarından olduğuna inandığım Pucca'dan bir yazı var sırada. Bayan blogger yazdım diye, Voodoo Girl cetvelle avuç içime vurmaz umarım, ama cinsiyetçilik değildi bu. Sadece karşı cins demek istemedim bu seferlik. Pucca Günlük'ten, "İnternet olmasaydı nasıl çiftleşecektik?".. Buyrunuz efem..

* Kale Arkası blog'dan Coşkun Abi yazmış, "Marc Dorcel". Bizim meslekle alakalı bir yazı. "Fantazinin kralı Doğu'da" demiş yazının sonunda. Okumak için tıklayınız
efendim.

* Tribün Dergi forumlarından Cliff'in blogundaki, Cem Dizdar röportajı da dikkatimizi çekti Paslayalım dedik.. Severiz Cem Dizdar'ı.

* Anadolu'dan Futbol blog'unun yazarı Hüseyin Ataş'ın "Cristiano Lucarelli ile Futbol ve Seria-A üzerine" röportajını da ilgililere paslayalım.

* Dahke blog'dan oldskool'un "Futbol bazen sadece futboldur" yazısını da tavsiye edelim.

* Bu eski bir yazı ama dikkat çekmek de fayda var. Flying Dutchman blog'dan Fırat Abi yazmıştı zamanında "Saygı" diye. Okuyunuz, okutunuz, üzerine düşününüz, saygı gösteriniz.. Lütfen!

***
not: sağda solda gördüğünüz ve dikkatlerden kaçtığını düşündüğünüz şeyler varsa, paslayın, biz de buradan bloglar arası paslayalım..( elburrito23[et]gmail.com )

1 comments:

Hüseyin A. dedi ki...

paylaşım için teşekkürler hocam,

Anadolu'dan Futbol'dan Hüseyin
Selamlar