Perşembe, Eylül 24, 2009

Burcu Esmersoy Hangi Takımı Tutuyor?


Bir ara Tribün Dergi forumlarında "Hangi spiker hangi takımı tutuyor" diye bir konu vardı. Oraya yazdım Burcu Esmersoy'un durumunu. Bir de buraya yazayım. İşin içinden çıkamadık zira.

***

Haziran 2006: Ahmet Sivaslı'nın röportajı, Sporx'ten..

Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?
B.E: Galatasaraylıyım.

Soru: Peki FB tv'de çalışır mısınız?
B.E: Fenerbahçe tv'den bir teklif daha önce gelmişti. Ben de "herkes benim Galatasaraylı olduğumu biliyor. Benim ne işim var Fenerbahçe tv'de" dedim. Biraz zor.

***

Nisan 2008: Yeni Şafak'tan bir röportaj..

Soru: Hangi takımı tutuyorsunuz?

B.E: Eskiden Galatasaray`ı tutuyordum ama artık takım tutmuyorum.

Soru: Neden?

B.E: Çünkü profesyonelliğimin önüne geçip, mesleğime zarar veriyordu. Televizyonda haber sunan spikerleri izlediğinizde çoğunun hangi takımı tuttuğunu anlıyorsunuz. Bence bu çok doğru olmuyor.

Soru: Öyle hemen nasıl vazgeçtiniz?

B.E: Beni işimi çok seviyorum. Dolayısıyla onun için herşeyden vazgeçerim. Takımımdan yüz defa geçerim.

Soru: Hiç etkilenmiyor musunuz yani?

B.E: Hayır. Takım tutmayınca o kadar iyi oluyor ki tamamen pozitif biri haline geliyorsunuz. Futbol daha iyi gelmeye başlıyor ve her takım kazansın istiyorsunuz. Fenerbahçe - Galatasaray maçı varsa, yenilen tarafa sevinmiyorsunuz. Ama takım tuttuğunuzda bu böyle olmuyor.


***
Temmuz 2009: Vatan gazetesinde yayımlanan bir röportajdan...

Soru: Galatasaraylı Arda “beni hiçbir para Fenerbahçeli yapamaz” dedi. Siz bu sözler hakkında ne düşünüyorsunuz?
B.E: Vallahi kimse büyük konuşmasın, çünkü herkes bir gün Fenerbahçeli oluyor.

Soru: Vay vay vay vay harbi Fenerli’yiz anlaşılan.
B.E: Herkes gibi.

***

Ben izlemedim ama bir rivayete göre; Burcu Esmersoy FB tv.deki "Fenerli Ünlüler" programına katılmış. Hani şu stada falan götürüyorlar ya bazı ünlüleri, röportaj yapıyorlar filan. O program işte.

Burcu Esmersoy'un hangi takımı tuttuğu çok mühim bir konu değildir elbette ama insanın kafasını karıştırıyor bu röportajlar. Ersin Düzen blogunda Burcu Esmersoy röportajı yapacakmış. Şu meseleyi sorar umarım. Nedir ne değildir, öğrenelim artık..

not: bi de burcu esmersoy'un hürriyet'te gördüğümüz kolejli ünlüler başlıklı fotolarını da çok beğendik, sevdik, tebrik ettik :)

12 comments:

Ömer dedi ki...

Bakinca hanimefendi ve kisiligi oturmus gozukuyor ama aslinda oyle degilmis demek ki.

Fabio Luciano dedi ki...

abi burcu esmersoy valla güzel değil ya yapmayın etmeyin:)

B. dedi ki...

neysen osun kardeşim 3 ayda ne değişti?!
Fenerbahçeliysen de adam gibi Fenerbahçeliyim de.
para için yapma bazı şeyleri

Adsız dedi ki...

dönekliğin bu kadarı...

Adsız dedi ki...

bir insanın takım değiştirmesi onu kişiliği oturmamış mı yapar gozunuzu seviyim :) herkes bizim kadar bağlı olmayabilir takım kavramına, bizim kadar ciddiye almayabilir.

Jordi Metal dedi ki...

Bence sevgilisini değiştirmiş olmalı. İlk röportaj Ümit Karan'la beraberken falan yapılmış olmalı :)

burak dedi ki...

fenerli olmasının sebebi/nedini erkek arkadaşı.

yyyyyyyy dedi ki...

ben gazetelerdeki röportajlara pek inanmam ve twitter'da burcu esmersoya sordum o da bana su cevabı verdi; "işte ben bundan bahsediyorum..tv'de değilse yalandır :)))"

inanmayınız yani, hemen ahkam kesmeye başlamışsınız.

yyyyyyyy dedi ki...

röportajları gerçek değil, onunla yapılmamış. hiç bir zaman tuttugum takımı belirtmedim diyor. ayrıca revivo'nun dediğini unutmamak lazım "Türk gazetelerindeki tek doğru şey tarihtir"

Adem dedi ki...

Esat Yılmaer'in efsane Chicago Bulls röportajını hatırlattı bu bana :))

yyyyyyyy dedi ki...

fabio luciano bencede güzel değil ama bir bayanın o denli futbolla ilgilenmesi hosumuza gidiyor :D

Unknown dedi ki...

Yazıklar olsun eğer doğruysa, burcu dan çok hoşlanırdım şimdi ise; nerde sevdiklerim hani sevenler...