Pazar, Ağustos 23, 2009

Okay Karacan'dan Bir Transfer Daha



Haberi ilk dün duymuştum. Teyid etmek istedim. Şimdi böyle söyleyince de reklam repliği gibi oldu; Ali Bey zaten biliyordu, biz teyid ettik.

Okay Karacan sevdiğimiz, ilgiyle takip ettiğimiz bir abimizdir. Ntv'den koptuğu günden beri dikiş tutturamadı izlenimi verse de, mesleğinin sayılı isimlerindendir hala. Attığı her adımı ve kendisi takip etmek bizim işimiz.

Kendince sebepleri vardır elbette ama insan sormadan edemiyor yine de; neden Ntv'den ayrıldı? Oradaki problemleri aşmak çok mu zordu?

Yine de kendi tercihidir elbette. Saygı duyarız, onu da belirtelim. Tıpkı birazdan duyuracağım haberdeki kararına saygı duyduğumuz gibi.

Dün Zaman gazetesi ve aynı zamanda bazı medya takip sitelerinde geçti bu haber. Zaman gazetesi spor sayfalarına 3 önemli ismi transfer etmiş. Tahmin edeceğiniz gibi bunlardan biri de Okay Karacan. Diğer iki isim ise; bir dönemler hem Galatasaray, hem de Fenerbahçe forması giymiş Semih Yuvakuran (kendisini vakti zamanında oynadığı parfüm reklamıyla hatırlarım daha çok) ve Özhan Canaydın'ın emriyle düdüğünü asan eski hakemlerden Ali Aydın.

Beni daha çok Okay Karacan ilgilendiriyor elbette. Umarım kendisini bu sayfalardan transfer haberleriyle değil de, daha çok yazdıklarıyla hatırlarız bundan kelli. Zira bu denli bir transfer sirkülasyonu çok sağlıklı durmuyor gibi..

Hayırlı olsun demek düşer bize. İlgiyle takip edeceğiz artık. İlk yazısını sanırım yarın yazacakmış. Merakla bekliyoruz diyelim.

8 comments:

Ömer dedi ki...

Kendisini severdim, sonra bir radyo programinda kazara bir taksideyken rastladim. Herkese haddini asarak salliyordu. O gunden beri sogugum, kendini cok bisey sanan triplerdeydi o gun cunku. Zaman gazetesi de tuz biber ekti simdi ustune.

Adsız dedi ki...

silkülasyon - sirkülasyon olacak, onu düzeltmek istedim sadece. hatta yorumu da silebilirsiniz.

Bolat dedi ki...

Spikerligi iyidir filan ama özellikle futbol sözkonusu oldugunda ne okumalari ne de kalemi kuvvetlidir.

Ben cok begenmem bu yüzden kendisini...

Adsız dedi ki...

benim gözümde bitmiştir artık okay karacan...

Ortega dedi ki...

@nedegilefendim,

Düzeltme için teşekkür ederim.

kutay dedi ki...

zaman gazetesinin spor sayfaları bu ülkenin en iyilerindendir..
hayırlı olsun.

dertasacimbom dedi ki...

@adsız muhterem
Bu zihniyeti anlamıyorum "zaman" a gidince bitmiştir benim için "hürriyet" e gelince çok güzel yazar. At gözlüğü atlar içindir.

Mucoid dedi ki...

zaman'ın spor sayfaları memleketin en iyisidir bence..bu transferlerle gücüne güç katacak :)