Cuma, Temmuz 10, 2009

Arda'nın 10 Numarası


Geçtiğimiz haftalarda Saba Tümer'in programına katılmıştı Arda Turan. Oldukça keyifli bir programdı. İzleyenler vardır muhakkak. Saba Tümer bir ara Arda'ya "10 numarayı giymek istemez misin?" diye sormuştu. Arda ise 10 numarayı giymek istemediğini, "Yok. 10 numara olmaz" diyerek belirtmişti.

Programı izleyenler hatırlayacaktır, biraz sert bir cevaptı bu ve Arda üzerine daha fazla konuşmadı. Vardır elbet haklı bir sebebi diye geçiştirmek mümkündü bu olayı ama bugün görüyoruz ki, Arda 10 numarayı kapmış. Ya Arda'ya baskı yaparak "10 numarayı sen alacaksın" dediler ya da Arda zaten dünden razı olarak istemem yan cebime koy modundayı ve de Saba Tümer'in programında laf olsun diye öyle dedi.

Yorum size ait..

10 comments:

Adsız dedi ki...

Arda'nın neden kabul ettiğini okumadın galiba hoca ?

Metin Oktay'ın emaneti oldugu için kabul ettim diyor.

Nerde baskı var burda?

İlla laf sokuşturacaksınız,birilerine dimi.yoksa rahat duramassınız..

Siz gidin emrenizle oynayın.hadi canım...

Ortega dedi ki...

Verdiğim linkte Arda'nın herhangi bir açıklaması yok. Haldun Üstünel'in yorumu var. Başka bir kaynaktan bahsediyorsan, ondan haberim yok. Ama aynı yazıdan bahsediyorsak, kimin okumadığı ortadadır.

İlla laf sokuşturma sanatını kimin daha çok sevdiği ortada. Bizim oynadığımızı iddia ettiğiniz Emre'yle zamanında kimin oynadığı ise bellidir. Dün bize örnek gösterilen bir ismin bugün bize sallamak için kullanıldığını görmek de garip.

Böyle art niyetli yorumlara karşılık vermek adetim değildir ama nedir bu illa Fenerbahçe'ye giydireceğim mantığı anlamış değilim. Buradan bakınca çok gülünç duruyor.

Blogspor dedi ki...

Adsız arkadaş yazıyı bir daha oku bence,Metin Oktay'ın emaneti olduğu Saba Tümer'in programında aklına gelmemiş mi Arda'nın?

Neyse Arda'ya 10 numara hayırlı olsun.

@Ortega,
Aslında böyle art niyetli yorumları hiç yayınlamayacaksın,onlara cevap verince kendilerini daha bir değerli hissediyorlar heralde.

omega dedi ki...

Saba Tümer'in programında bence "Lincoln'den 10 numarayı istiyor, takım içi çatışma" gibi laflar falan olmasın diye öyle söyledi.Medya bu, belli olmaz ne yazıp çizeceği.

AbSurDMaN dedi ki...

Arda Turan ise, “10 numarayı giymek istemiyordum ama başkanımız
bana Metin Oktay’ın formasını emanet etmek istediler. Kusura
bakmayın 22 yaşındayım heyecanlandım. Bu benim için büyük gurur ve
onur. Bu formayı nasıl hak ettiysem, aynen taşımaya da devam edeceğim.
Bu kaptanlığa layık olacağım. Bana efsane olmanın yolunu gösterdi
camiamız ve yönetimimiz. Bunu sonuna kadar götürmek istiyorum. Efsane
oyuncuların içine girmek istiyorum. Buna layık olmaya çalışacağım” dedi.

http://www.galatasaray.org/futbol/futbol_as/haber/4263.php

cisco dedi ki...

o sirada baskasinin giydigi forma icin istiyorum denir mi zaten ?

Adsız dedi ki...

bayrak adamdır ruhtur arda 10 numaranın en çok yakıştığı adamlardan biri olucak galatasarayımızda...

o gün o programda çıkıp istiyorum giymek deseydi polemik konusu olucaktı hoş tabi istemiyorum dedi yine polemik oldu ama napıcaksın yıldızların kaderi böle gonerim =))

allah sizede nasip etsin bi arda da bizimkine milyon eurolar dökmeyi bırakın =))
... burak...

Ortega dedi ki...

Konuyla alakalı güzel bir yazı. Belki görmeyen vardır.

http://tardinibufe.blogspot.com/2009/07/arda-kaptan.html

Sekhranikos dedi ki...

Bu sizde bizde meselesi nedir çözemedim. Ardanın ne menem olduğunu biraz takip eden herkes bilir. iyi topçudur çok ayrı konu ki henüz o şu an sallanılan emrenin pabucu kadar dahi kariyer yapmış değildir. Velev ki yaptığında da yine iğreti duracaktır, emrenin durduğu gibi. bir adam bozuksa bozuktur canlar sıkmamak lazım canı bu kadar. Sahi bi Tümer vardı ona ne oldu esas? Bu arada her bozuk adamın yolu bir aralıkta olsa fenerimden geçer oldu, bu arda bünyesindende tırsmaya başladım.

Adsız dedi ki...

emre nin hangi kariyerinden bahsediosun inter de sorsan km hatırlar ? oynadıgı newcastle da ırkcı damgası yedi. galatasaray istedi 3 kurus fazlası icin fenere tamam dedi dogustan fenerliyim sekli yaptı o da .