Pazartesi, Haziran 15, 2009

Hızlı başladın sanki dostum?

" Seyircilerin beni yuhalamasından hoşlanıyorum.
Gözlerindeki nefreti görmeyi, kötü sözlerini duymayı seviyorum"
Barça'yı antipatik bulduğumu blogu uzun süredir takip edenler bilir. United'da pek sevdiğim bir takım değildir. Avrupa'da tuttuğum takım Liverpool'dur (bunu da eski okurlar bilir). Liverpool'a olan sevgimden ve United'a olan sevgisizliğimden (nasıl bir tabirse artık) midir bilmem; bir türlü kanım ısınmamıştı bu Ronaldo'ya. Büyük topçudur, tamam eyvallah ama hareketleri ve demeçleri gıcık ediyordu. Şimdi bu adam Real'e gitti. Dünyanın en büyük takımı diye tanımlanan Real'de, bu adam pek rahat durmayacaktır herhalde. Ama artık sevmediğim takımlardan birinde değil. Burası mühim benim için. Real'i Barça'ya oranla daha çok sevmekteyim. Sempatik bir kulüp bence Real Madrid. Geçenlerde bir sohbet esnasında, belki Ronaldo'yu Real'de sevebilirim, demiştim. Şu an için nötr'üm Ronaldo'ya karşı. Şu yukarıdaki açıklaması eskiden olsa rahatsız ederdi beni ama şimdilik gıcık edici bulduğumu söyleyemem. Ama yine de, bu işin ilmini okuyanlar, hastalıklı bir ruh halinin tezahürü şeklinde yorumlayacaktırlar belki de bu açıklamaları. Neyse detaylı yorumları işin uzmanlarına bırakmalı.

1 comments:

Gaizka Mendieta dedi ki...

fener'e gelse "nötr" davranabilirmiydin peki Ortega :)