Salı, Haziran 16, 2009

Erken değil mi hafız?

"Kontratımın bittiği 2013 yılında 33 yaşında olacağım,
ve daha devam eder miyim, bilmiyorum..."

Steven Gerrard sanki hiç yaşlanmayacak, hatta futbolu hiç bırakmayacakmış gibi gelmiştir çoğu zaman. Bu açıklamasını okuyunca biraz garip oldum açıkçası. Gerrard'ın fiziğinde ve kalitesindeki futbolcular için 33 yaş biraz erken gibi sanki. En az 38'ine kadar Liverpool forması ve kaptanlığı yakışır sana Stevie..

Gerrard'la ilgili fotoğraf araştırırken, karşıma şu yukarıdaki foto çıktı. Bir yerden hatırlıyorum bunu dedim. Fotoğrafın adresine bakınca, bir ara bu fotoğrafı blogda kullandığımı fark ettim. Bu da ilginç oldu.

2 comments:

pascal dedi ki...

2014'te katar yolları seni bekler

Donnie Brasco dedi ki...

yok hocam ölürüm de başka forma giymem mealinde söyledi onu. Sözleşmem 2013te sona eriyor Liverpool eğer kal demezse ben de futbolu bırakırım hayatım boyunca başka forma giymedim giymem arkadaş diyor yani :D
(Büyük Kaptan böyle birşey işte)