Perşembe, Nisan 02, 2009

Ulusallar Finalleri Zora Soktu

Böyle bir başlığı uygun görmüş Cumhuriyet gazetesi. Çocukluğumdan beri A Mili futbol takımından bahsedilirken, "Milliler" ibaresinin kullanıldığını duymuşumdur. Gerçi, çok da mühim değildir kelimelere takılmak. Lakin ilk okuduğum an garip geldi. Rahmetli Kazım Kanat sürekli Ulusal Takım derdi. Bi de o geldi aklıma. Bütün bunların üzerine bi de kelimelerin ideolojisi hususunda yazmayı planladım. Sonra vazcaydım... Maç hakkında bir şeyler yazayım dedim. Birden oynanan futbola tekrardan sinirlendim... Kuvvetle muhtemel yeterince yorum okumuşsunuzdur maça dair. En iyisi burada bitirmek...

Öylesine bir yazı oldu ama idare edin artık. Zaten, "Ulusallar finalleri zora soktu"...

4 comments:

voodoo girl dedi ki...

sen yaz da nasıl olursa olsun :)

Ortega dedi ki...

Tenks :)

ve bir itiraf; rahat yazamıyorum açıkçası. Malum hali hazırda askerim!..

Adsız dedi ki...

cumhuriyet uzun zamandır milli yerine ulusal yazar

alperensaylar dedi ki...

bu ulusal kelimesine de sinir oluyorum artık, bunu da ideolojileştirmeyi başaran atatürkçülere(!) 10.yıl konuşmasını dinlemelerini öneriyorum.