Pazar, Nisan 05, 2009

41

Elimin altında sürekli internete girme gibi bir lüks olmasına rağmen, askerliğe ve dışarıda olan bitene dair bir şeyler yazasım pek gelmiyor açıkçası. Kendimi sivil hayata saklıyorum sanırım. Bugün Fener'in maçı var. Metrobüs durakları daha sabahın erken saatlerinde kalabalıktı. Ben Şirinevler'de takılıyorum şu an. Birazdan Cevizlibağ'a geçeceğim. Üniversiteden ev arkadaşımla buluşacağım. İstanbul'da askerlik yapmak, birçok olumsuz yanına karşın hala güzel geliyor bana. Çarşı izinleri, kilitlenmezse tabii, en büyük moral kaynağı ne de olsa. Haftaiçi nasıl geçerse geçsin, haftasonu bana bir gün çarşı izni versinler yeter...diyeceğim ama beni kaale alan olmayacak elbette.

Bu arada; 1 Nisan günü "Şafak 45" idi. Buradakilerin deyimiyle "Vatan" idi yani. O gün çok yoğundum, buraya yazacaktım sözde ama nasip değilmiş. Bugünse 41 Kocaeli. 4 yıl yaşadığım şehre selam olsun. Önceleri şafak sayma olayına soğuk bakıyordum ama hayli eğlenceli oluyor. Bilhassa plakalara düştükten sonra..
Şafak "Doğan Güneş"i de görürüz inşallah.

3 comments:

yLdRm dedi ki...

Çoğu gitmiş azı kalmış sık dişini. Bizim ellenmemiş duruyor hala askerlik :)

Telif Hakkı dedi ki...

görürsün elbette :) güzel tarafı istanbulda askerliği yapmış olman. Çok daha sıkıcı ve yıpratıcı bir askerlik de yaşayabilirdin şükret :)

bi 10-15 gün sonra şu kadar uyurum onları düş, şu kadarı yemek vs falan onları düş'leri hesaplamaya başlayacaksın haberin olsun :D

hayırlısıyla, iyi tezkereler ..

Ömer dedi ki...

Gorursun tabii ki. Goreceksin. Gormelisin. Cunku senin safak bittiginde ben de Allah nasip ederse Istanbul'a ayak basmis olacagim. Bu yuzden tekrarliyorum, goreceksin ve gormelisin :D.