Salı, Kasım 18, 2008

Şundan Bundan

Garip bir bıkkınlık var üstümde. Pek belli etmemeye çalışıyordum bugüne kadar. Son 2 haftadır yazmaktan çok, okumak daha zevkli geliyor. Yazdığım 10 şeyden 3'ünü yayımlıyorum misal blogda. Zaten yakın bir zamanda yazılara bir müddet ara vermek zorundayım askerlik sebebiyle ama gitmeden yine değinmek istediğim, yazmak istediğim mevzular oluyor.. Yazmaya çalışıyorum bir şeyler..

En son Manisaspor-Kartalspor maçına gittim. Onunla ilgili bir yazı yazdım. Son bi' ayar çekiyorum yazıya işte..o var... Meşin Yuvarlağın Beyazperde macerasına dair bir şeyler araştırıyorum, onu da yazacağım gibi. Böyle de garip oldu sanki. Trailer modunda..

Ne bileyim yahu.. Ben 3 yıldır bu sayfadan samimi bir şekilde yaklaşmak istedim okuyanlara..yine aklımdan geçeni yazıyorum işte.. Öylesine yazdım bunları da..Kusurumuz varsa affola..

Saygılar
el burrito

not: santos'a destek amaçlı yapılacak şeyleri bir önceki yazıya eklemeyi unutmuşum.. şimdi ekledim. ona da bakmanızı isterim..

4 comments:

Adsız dedi ki...

manisa-kartal yazısını bekliyorum usta haberin olsun :)

ziggytheking dedi ki...

sen ne kadar şundan bundan yazsan da okunur merak etme. ufaktan askerlik moduna giriyorsun sanırım :)

Ömer dedi ki...

2 lan 2, yeme bizi..

Ortega dedi ki...

2 bitti 3'e girdik. Yaş hesabı :D