Çarşamba, Kasım 26, 2008

Cem Yılmaz'lı "Not Defteri"


Cem Yılmaz, NtvSpor'da Fuat Akdağ ve Rıdvan Dilmen'in hazırladığı "Not Defteri" programına konuk oldu bu gece. Programı başından sonuna aldı götürdü adeta. Fuat Akdağ paso kahkaha attı, Rıdvan Dilmen ise birçok kez masaya kapandı gülmekten..

Program bir yerlerden bulunup tekrar izlenmelidir diyecektim ama videosunu atmışlar nete herhalde hemen.

Gerçi Cem Yılmaz'a karşı bu ülkede iki türlü yaklaşım vardır. Birincisi, aralarında benim de bulunduğum kişiler. Bunlar, gerçekten Cem Yılmaz'ı takdir eden, ve memleketteki en iyi komedyen olduğunu düşünenler. Fazla kurcalamadan, sadece adamın esprilerine gülmeyi tercih edenler yani.. Bir de ikinci grup insanlar var. Onlar da, Cem Yılmaz'ı ve esprilerini ucuz bulurlar, "Nesine gülüyorsunuz bu adamın?" şeklinde yaklaşırlar hadiseye. Genellikle bel altı şakalar yaptığını söylerler falan..Valla açıkçası ben gülmek için onlarca neden aramam. Espriyi tutmuşumdur o an, ve gülmüşümdür anında. Ve şakaları da bel altı, bel üstü diye değerlendirmem. Duruma göre bel altı şaka yapmak icab eder. Biri yapar, ve gülünür. O kadar kasmaya gerek yoktur.

Cem Yılmaz bir yandan NtvSpor'da canlı yayındayken, öte yandan canlı yayında Ntv'de spor haberlerini sunan Burcu Esmersoy'a takıldığı bölümler de hoştu doğrusu. Burcu Esmersoy'un utandığını gösteren hareketleri daha da hoştu elbette.

Ara sıra Rıdvan'la iyi paslaştılar.. Cem Yılmaz en sevdiği deplasmanın Kiev olduğunu belirtti. Deplasmana gidemeyenlerin takımlarını televizyon karşısında desteklemelerini ama aynı zevki vermeyeceğini söyledi.

Haftanın sözü bölümünde Erman Toroğlu'nun Trabzonspor-Sivasspor maçı için yaptığı "Maçı izlerken bir şey kaçırırım diye tuvalete gitmedim" yorumu üzerine, "gitmezsen de kaçırırsın" demesiyle Fuat Akdağ iptal oldu.. Koskoca Fuat Akdağ'ı ne hallere düşürdü Cem Yılmaz yahu. Gerçi Fuat Akdağ daha sonra yayında belirtti, kendisi sıkı bir Cem Yılmaz hayranıymış zaten.

Niye bu kadar uzun uzun anlattıysam artık. Merak eden videodan izler programı..
Programdan bir diyalog yazayım en iyisi.

Cem Yılmaz: "Hayalimde İngilizler'i 16-0 yenmek var".
Rıdvan Dilmen: "Ben 1-0'a da razıyım. Daha golümüz yok".
Cem Yılmaz: "Ben buna şaşıyorum ya. Bizim daha iyi olduğumuz anlar da oldu".
Rıdvan Dilmen: "Yok, daha olmadı".
Cem Yılmaz: "Sahada demiyorum be abi".
Rıdvan Dilmen: (koptu burada)
Cem Yılmaz: "Hayır, İngilizler bizim kadar asılmıyor ya... İngiltere'nin Türkiye kadar asıldığını görmedim hayatımda".

7 comments:

srknsngn dedi ki...

bu yazıda biraz ekşi sözlükten yararlanılmış galiba :)
programın tekrarı bu gece 01.20 de verilecek ilgilenenlere not düşelim buradan.
programda benim en çok hoşuma giden yer tam olarak hatırlayamasam da birşeylerin belki 50 yıl sonra daha iyi olacağı ve rıdvan ın falan bunları göreceği üstüneydi.
rıdvan biz göremeyiz o kadarını dedi.
işte orada cem yılmaz bitirdi olayı.
görürsünüz görürsünüz hiç olmazsa banttan izlersiniz :)

Ortega dedi ki...

Programın video linkini Ekşi Sözlük'te gördüm :)

Adsız dedi ki...

http://www.mininova.org/tor/2042172
torrenti

ygtylmz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
alperensaylar dedi ki...

rıdvan dilmen: şimdi cem futbolda 4-4-2 var, 3-5-2 var da sen ne oynatıyorsun takıma(arogdaki takıma taktik verdiği sahne)
cem yılmaz: pis yedili abi
...

YapiYapo dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=-LEyUDRLIpg

0:51 de c.y ın el hareketine dikkat :)

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

bir Cem yılmaz birde rambo okan. ikisini göreyim yeter. gül gül ölüyorum.