Salı, Ekim 21, 2008

Olan-Biten Hakkında

- Sağ taraftaki soccerblogs panelinin sayfanın geç açılmasına sebebiyet verdiğini iddia edenlerin mailleri artınca, onu iptal ettik.

- Kafamda bazı planlar var demiştim geçenlerde. Bunlardan birisi de bloga ekip arkadaşları almaktı. Hatta birkaç kişiyle temasım da olmuştu ama daha sonrada 1,5 ay sonra askere gidecek oluşum, ve döndüğümde daha farklı şeylerle uğraşma ihtimalimi göz önüne alınca, bir de "tek başına başladın, öyle devam et" önerileri olunca, vazgeçtik..

- Bir sinema blogu olsa da, onlarla birlikte çalısak, bir şeyler karalasak önerimin bana, "Neden sen açmıyorsun? Daha sonra bizi sen çağırırsın" şeklinde geri dönüşlerini görünce şaşırdım açıkçası. Ben blog yöneticisi olmaktansa, ara eleman olmayı tercih ederim her zaman.

- Bir haber sitesinin spor sayfasına katkıda bulunmak amacıyla bir web sitesinde yazmaya başlayacaktım. Temmuz ayında anlaşmıştık. Daha sonra araya bir şeyler girdi, bir de sanırım Fenerbahçe Spor Kulübü başkanını tribünler üzerindeki yaptırımlarından dolayı ağır bir şekilde eleştirince, bu kararlarından vazgeçtiler. Bu deli cesareti olan adamla işimiz ne ola ki? demiş olabilirler, anlayışla karşılıyorum bunu :)

- Bu arada Aziz Yıldırım'ı eleştirdiğim yazılar sonrası blogun ziyaretçi sayısında ciddi bir azalma yaşandı. Yani 200 civarı hit kaybettik diyebilirim internet tabiriyle. Bu da ilginç bir veri olarak aklımızda bulunsun.

- Öte yandan, blogu google analytics ile takip ettiğimden beri en yüksek ziyaret Milan Baros'un transferiyle ilgili yazdığım yazıdan sonra olmuş. Bu da garip bir istatistiktir. Sanırım blog olayına Galatasaraylılar daha fazla ilgi gösteriyor..

- Blogda en çok yorum alan yazının "92-93 Sezonu ve Şerefli İkincilikler" başlıklı yazı olduğunu, ama daha sonra upuzun ve ilginç iddiaların olduğu yazıların olduğu okuyucu yorumlarında "Cincon, Eziktaş, Febeş" gibi ifadeler olduğu için bu yorumları silmek zorunda kaldığımı, ve en son 60'ın üzerinde yorum olan yazının 14 yorumla kaldığını..Ve son olarak bloglara yorum yaparken küfürleşmenin, rakibini aşağılayarak dalga geçtiğini sanmanın benim tarafımdam anlaşılamaz bir durum olduğunu biliyor muydunuz?

- Ayrıca bir üstteki maddede bahsettiğim yazıda olayı hem Galatasaray hem Beşiktaş açısından ele almış olmama rağmen, ve de Fenerbahçeli olduğum blogun her tarafından bas bas bağırıyorken, Beşiktaşlı olduğumu zannedenler çıkmış, ve onlarca küfürlü yorum gelmiştir o yazıya. İnsanlar tuhaf hakkaten de.Ben bir şeyler araştırarak, o dönemin gazetesiyle, yönetici ve futbolcuların demeçleriyle bir inceleme yazısı yazmışım. Adam gelmiş, "Bunları rüyan da mı gördün?" diye soruyor misal :) Hafızasını biraz zorlayan, ve araştırma yapabilen her birey o bilgileri ulaşabilir halbuki..

- Blog yazarları iyi bilir. Yayımlamadığınız yazılar taslak şeklinde kalır hesabınızda. Benim de bugüne kadar yayımlamadığım 30 kadar yazı vardı. Bunları silerken, geçmişte yayımladığım 4-5 tane yazıyı da sildim yanlışlıkla. Şimdi sorum şu; bunları geri almak mümkün mü? ve buna ek bir soru daha, "Blogdaki yazılarımızı başka bir kaynakta depolayabiliyor muyuz?"

- 8 Ekim 2006'da başlamışız bu bloga..Bugüne kadar 1200 civarı yazı olmuş toplamda. Vay be..

8 comments:

Adsız dedi ki...

Sinema blogu açacağım yakında sen de ara eleman olur musun? : )

Ortega dedi ki...

Ara elemanın olayım T.Ö.V :)

Adsız dedi ki...

Ok ben seninle irtibata geerim. : )

Blogspor dedi ki...

Aziz Yıldırım'ı eleştirdiğin yazılarda hit düşüklüğü beni üzdü.Aksine hitlerin yükselmesi gerekiyordu.Blog dünyasında nice postlara :)

B. dedi ki...

Aziz yıldırım eleştirisinden dolayı haber sitesi yazarlığınızı iptal etmeleri ilginç(aslında normal) olmuş :)
bu arada gönderiye devam :)

Santiago dedi ki...

hitlerin aziz yıldırım değilde hitler yüzünden düşmüş olmasın :))

Unuttunmu bilmiyorum bir postunda da hafiften siyasete dokunmuşsun arkasından bir 2 yorum gordum millet tam birbiriyle kavgaya tutuşcakken postu yoruma kapamışsın :)))
e olur okadar siyaset bloglarında ne kufurler dönüyo ne küfürler bizim febeş,cincon,eziktaşlar yanında zemzemle abdes almış kalır :D

Sencer Yücel dedi ki...

Sildiğin yazılar google reader'da blogunu eklediğinde hala görünebilir durumda oluyor. ayrıca google'da yazının başlığını arattığında yazıya ulaşabiliyorsun. yazıyı tekrar o zamanın tarihine planlarsan aynı yerini alır.

Ortega dedi ki...

@talento,

Teşekür ederim

@santiago,

Her sebepten olabilir :) Nihayetinde adamlar öyle ya da böyle üslubumundan rahatsız olmuş gibi. Onları da anlayışla karşılıyorum bu durumu.