Perşembe, Ekim 02, 2008

CL Matchday 2


A GRUBU
Bordeaux -Roma : 1-3
CFR Cluj-Chelsea: 0-0

Roma'nın galibiyetinin normal, Chelsea'nin deplasmanda berabere kalmasını anormal olduğu bir haftaydı.

B GRUBU
Anorthosis -Panathinaikos : 3-1
Inter -Bremen : 1-1

Inter'in geçtiğimiz haftasonu kaybettiği derbinin ardından bu maçı alacağını düşünürken, berabere kalması benim açımdan şaşırtıcı bir sonuç oldu. Mesut maçta asist yapmış bu arada.

C GRUBU
Shakhtar Donetsk-Barcelona:1-2
Sporting-Basel: 2-0

Lucescu'ya yazık oldu diyorlar. Maçı izleyemedim ne yazık ki. Ne Luce'yi severim, ne de Barça'yı, ondan bir şey diyemeyeceğim. Diğer sonuç ise normal tabii ki.

D GRUBU
Atletico Madrid -Marsilya : 2-1
Liverpool-PSV : 3-1

Beklenen sonuçlardır bunlar. Liverpool'a olan sevgimden bahsetmeme gerek yok herhalde. Durma L'pool, devam et...

E GRUBU
Aalborg BK - Manchester United: 0-3
Villarreal - Celtic: 1-0

Bir üstte yazdığım gibi, şaşırtıcı bir skor yoktu bu grupta da..

F GRUBU
Fiorentina - Steaua Bükreş: 0-0
Bayern Münih -Olympique Lyon: 1-1

Bükreş iyi gidiyor. Zorlu bir deplasmandan puan almayı başardılar. Helal olsun. Bayern-Lyon maçını da izlemek isterdim doğrusu..

G GRUBU
Arsenal - FC Porto: 4-0
Fenerbahçe - Dinamo Kiev : 0-0

Arsenal'in Porto'yu 4lemesi beni ciddi manada tedirgin etti..Bizim maçı aşağıdaki yazıda detaylı yazdık zaten.

H GRUBU
Zenit Saint Petersburg - Real Madrid CF: 1-2
BATE Borisov - Juventus: 2-2

Gerçeği söylemek gerekirse Zenit, Real'den daha iyiydi maçın genelinde ama bir kez daha büyük takım dediğin öyle ya da böyle maçı kazanır düsturu işledi. Bate Borisov ise Şampiyonlar Ligi'nin sürpriz takımı olma yolunda hızla ilerliyor..

1 comments:

Blogspor dedi ki...

İddaa oynadım.Kafam allak bullaktı.Gittim sürpriz kupona 5 misli oynayınca 2,5 milyar alacaktım.Ama Bremen alamadı maçı.Pizarro atsaydı son dakika golünü,bu yorumu yapan zengin olacaktı :)