Çarşamba, Ekim 08, 2008

Adam

"4 gün önce de bırakabilirdim. Hacettepe maçını oynamayı, ve daha sonra anlaşılacağına inandığım bu 3 puanın önemli olduğu için maçtan sonra bırakmayı doğru buldum. Ben görevdeyken başkalarıyla görüşenler, şu anda rahatlıkla istedikleriyle görüşebilirler"

Ertuğrul Sağlam için "adam gibi adam" diyenler bunu kastediyor olmalı... Beşiktaşlılık duruşu dedikleri şey bu olsa gerek. Güntekin Onay konuyla ilgili bir yazı yazmış. Orada bahsedilen duygusal Türk insanıyım ben. Etkilendim Ertuğrul Sağlam'ın bu sözlerinden..

4 comments:

voodoo girl dedi ki...

kendi bloguma koymak için tam da böyle bir fotoğraf arıyordum, "başım öne eğik ama efeler gibi giderim" tadında. ama bulamadım. araştırmacı gazeteciliğinizi kutlarım mr ortega.

Adsız dedi ki...

ertuğrulun istifası büyük bir stratejik manevra...kimse takım namağlup fenere 7 puan gs. ye 3 puan fark atmış gibi masallar okumasın , ortada büyük bir başarısızlık var , istatislikler güzel ama takım top oynamıyor...eğer bir suçlu varsa bu %100 yönetim değil kesinlikle teknik ekibinde elbette sucu olacak..
eğer bir oranlama yapılacaksa %60 yönetim %30 teknik ekip %10 futbolcular...
ertuğrul bu istifa ile üzerine düşen başarısızlık payınıda yönetime attı , şimdi herkes tek suçlu yönetim ilan ediyor , tamam suçlular ama tek suçlu değiller elbette..ertuğrulun bu hareketi hem saygınlığını hem başarısızlığını kurtardı..akıllıca davrandı...

kız kardeşinin erken doğum sırasında vefatı yüzünden euro 96 kampından ayrılırken annem çok üzülmüştü haline haliyle bende..oralardan beri seviyoruz kendisini niye bilmiyorum ama blog sahibininde söylediği gibi duygusal türk insanıyız işte...

Ömer dedi ki...

Pufff..

Santiago dedi ki...

Ertugrul'un Kayseriden Beşiktaşa TD olarak geldiginde çok erken demiştim keşke kalıp kendini daha fazla geliştirseydi bu kadar buyuk takıma gelmek onu yıpratır sonu Rıza Çalımbay'a benzer demiştim. Dediğimde oldu..

Gerçi hiçbirimizde geri ceviremezdik ama basına gelebilecekleri dusunup onlem alabilseydi...

Artık bu kadar buyuk bir takımda goreve gelebilirmi bilinmez ...
Hep 8-0 lık Liverpool macerasıyla hatırlanacak ...
Gelmesi zamansızdı ama gitmesi tam zamanında oldu...
Bir ay daha kalsaydı belki gururunu acıtan bir şekilde ayrılcaktı Beşiktaş'tan...
Futbolculugunda acımıştı gururu şimdi Gururlu ve vakur giderek aynı yanlışı 2kere yapmayadıgını gosterdi ...

Onun çıkış noktasının gene Kayseri huviyetinde arkasında saglam durabilecek ve istedigi oyuncuları getirtebilecek bir Anadolu kulubunun başına gelmesiyle olabileceğini düşünüyorum...

Yolu açık olsun....