Cumartesi, Eylül 06, 2008

Lost Lost Diye Nice Dizilere Sarıldım

Guncel.net diye bir site var. Lost'un şifrelerinini açkılıyoruz başlığıyla bir haber yapmışlar. Şöyle bir baktım. Açıklanmış bir şey göremedim. Boşuna heyecan yapmışım. Okuyucu yorumları da süper bu arada.

"vallahi süper açıklamışsınız... emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim... artık gece rahat uyuyabileceğim...."

Birçok haber sitesini girilen haberlerden ziyade okur yorumları için takip ediyorum. İtiraf edeyim bunu. Bu konuda yalnız değilim. Sharbone da benim gibidir diye biliyorum, yanlışım varsa düzeltsin..

Not: Previously on Lost lafını her duyduğumda tüylerim diken diken olur..feci kaptırdım kendimi bu diziyi.

5 comments:

aşkın dedi ki...

Abartılmış dizi.Çok şey varmış gibi yapıp hiçbirşey göstermiyorlar.Prison Break'in ilk 2 sezonuna kurban olsunlar.

Adsız dedi ki...

prison break mi? geçiniz

Ömer dedi ki...

bu diziye
*
prison break evet.seni tutmayalim zaten,anlamayanlarla isimiz yok.

Ortega dedi ki...

Kimse kimseyi tutmasın zaten. Ne Lost'a sallasın millet, ne de Prison Break dizisine :)

aşkın dedi ki...

Hıh, Lostcular