Cumartesi, Eylül 13, 2008

Güncelleme, Olan Biten vs.

Son aldığımız haberlere göre imeem.com'a erişim engeli gelmiş. Sansür tam gaz devam ediyor. Sağ taraftaki şarkı listesini bu sebeple kaldırdık. Öte yandan bazı arkadaşlar Öss moduna girmiş, yazı yazmaya 1 yıl ara verdiklerini belirtmişler, ki bu çok mantıklı bir hareket. Kendilerine şimdiden başarılar dileyelim. Bazı bloglarda güncelleme sorunu var. O da ayrı bir mevzu. İnsanları zorla yazmaya ikna edemem ama güncellenmeyem blogları listeden çıkartmak gerek. Hem kendimi, hem de blog üzerinden diğer sayfalara ulaşan kişileri böylece rahatlatmış olurum (çok ciddiyim..mail gönderenlerin arasında 3 aydır yazı yazılmayan blogun reklamını yapıyorsunuz şikayeti geldi). Bu bloglar hala benim internet tarayıcımın sık kullanılanlar listesinde yer alıyorlar. Tekrardan yayına başladıklarında yine listemize alırız tabii. Zaten bunca açıklamaya niye yazmış durumdayım, onu da anlamıyorum. Bahsedeceğim şey bu değildi aslında.

Firefox kullanıyorum ve IE ile blogu pek açmıyorum. Geçenlerde baktım blogu takip edenler ekseriyetle IE'den giriyor. Bu arkadaşlar herhangi bir sıkıntı yaşadıklarında yorum ya da e-posta vasıtasıyla bildirirlerse, mutlu olurum.

Kafamda radikal birkaç değişiklik planı var. Uygulamaya sokabilecek miyim, bilmem.Onun için şimdi buradan bahsedip, kimseyi heyecanlandırmak istemiyorum. Bu şakaydı. Heyecanlanılacak bir durum söz konusu değil.

Selametle
el burrito

1 comments:

Yağız Gönüler dedi ki...

imeem bende açılıyor.