Salı, Eylül 23, 2008

Chelsea'den Ayrılmam Söz Konusu Değil

Bir "burada doğdum, burada öleceğim" hikayesine daha hazır mısınız? Chelsea'nin 27 yaşındaki tabir-i caizse kaya gibi defans oyuncusu John Terry, tam 10 yıldır A takımda oynuyor. Londra doğumlu olan oyuncu 17 yaşındayken çıktığı ilk A takım maçına kadar, Chelsea'nin genç takımında güzelce eğitildi, futbol öğretildi. Ve o günden bu yana Chelsea'nin sembol oyuncularından biri oldu.

Portekizli teknik adam Mourinho'nun İnter'e gidişinin ardından, Chelsea'den transfer etmesi muhtemel isimler ortaya atıldı medya tarafından. Bunlardan biri de Terry'di.

Kariyerini Stamford Bridge'de noktalamayı düşündüğünü her fırsatta dile getiren Terry, son günlerde medyada çıkan "İnter, Terry'i almayı düşünüyor" haberleri için açıklama yapmış.

"Jose, benim Chelsea'den ayrılmayacağımı bilir. Chelsea'de büyüdüm. Buradaki her şeyi seviyorum ve sonsuza dek burada kalmayı umut ediyorum. Jose beni bütün tutkusuyla transfer etmek istemiş olsa bile, buradan asla ayrılmayacağımı bilir" demiş.

Günümüz futbolunda bayrak adam mefhumu ortadan kalkmak üzere. Son temsilcileri Totti, Maldini gibi isimler. Terry bu yolda ilerleyen nadide oyunculardan. Umarım kariyerini Chelsea'de noktalar. Kulüplerinde sembol olmuş oyuncuların, başka takımlarda oynama ihtimalini bile sevmiyorum.

2 comments:

Othello dedi ki...

Günümüz futbolunda bayrak adam mefhumu "ortadan kalkmak üzere.

Fazla dusunmeden yazmizsin gibime geldi. Var zira bu tur adamlar. Bayrak adam hic sevmem o ayri. Ama Avrupa'da kalburustu herhangi bir takima baksan ya yakin zamanda emekli olmus ya da su an oynayan bayrak adam sayarsin (Gerard, Kahn, Puyol, Raul, Neville...).

Ortega dedi ki...

Raul'u o klasmana sokmuyorum ben. Doğrudur, Raul deyince akla Real gelir ama Raul Real'e Atletico'dan gelmiştir.

Kahn ise Bayern'e Karlsruher SC takımından gelme.

Gerrard, Puyol ve Neville içinse Bayrak adam lafı doğrudur tabii. Ben geçmişe nazaran bir azalma söz konusu olduğu için öyle yazdım.