Cumartesi, Eylül 20, 2008

Arda Turan Arsenal'e Mi?

Tribalfootball iddiayı ortaya atan site olmuş bu sefer. Ateş olmayan yerden kaçıncı çıkandır bu duman. İnanın sayısını bilmiyorum. Konuyla ilgili AcetoBlog'da hoş bir yazı vardı. O geldi aklıma hemen.

Hem ezeli rakibimizin oyuncusu olduğu için, hem de Arsenal gibi futbolu adama yeniden bir kez daha öğreten tarzda bir kulüple adı anıldığı için Arda'nın Ada'ya gitmesini çok isterim. Lakin Sami Nasri'yi almışlarken, bir de üstüne Arda'yı alırlar mı? Pek sanmıyorum.

8 comments:

Adsız dedi ki...

Kusura bakma ama nasri orta saha arda sol açık.

musti336 dedi ki...

bu tribalfootball bizim fotomac'ın web sitesi sanki.. her gün bir bombaları var maaşallah.. :)

zamanında delgado'yu da arsenal'e götürmüşlerdi..

Ortega dedi ki...

Arda'nın ya da Nasri'nin hangi mevkilerde oynadığını ben de biliyorum. Demek istediğim şey Nasri'yi aldıktan sonra, bir de Arda'yı almayı (maddi anlamda) göze almayacakları.

Yanılır mıyım? Onu da zaman gösterir..

Blogspor dedi ki...

Yanılmassın.Çünkü Adnan Polat Arda'yı C.Ronaldo'dan bile daha değerli görüyor.Arsenal'de enayi değil heralde.Bence bu transfer yalan olur...

Adsız dedi ki...

insallah alirlar abi, adnan degerli goruyor olabilir ama yasi geciyor adamin.

pclion dedi ki...

İsimsiz, Arda Turan 87 doğumlu. Yani yaşının geçmesi söz konusu değil.

O herkesin transferini örnek gösterdiği Modric 23 yaşında gitti EPL'ye. Arda Turan son vuruş, hızlanma gibi bir kaç ufak eksiğini de tamamladığında bu ülkenin bugüne kadar gördüğü en yüksek bonservisli transferini gerçekleştirebilir. Bundan şüphem yok.

DK 2010'u bekleyin diyorum sadece...

PVH dedi ki...

http://papazincayiri.blogspot.com/2008/09/turk-futbol-kliseleri-2-dikkat-arsenal.html

muhder dedi ki...

arsenal defansif orta saha arıyor daha ziyade. birçok genç adam aldılar orta sahaya hücuma yönelik, arkadan bi de jack geliyor daha. bu kadar parayı arda'ya vereceklerini zannetmiyorum. delgado haberleri bile çıkmıştı arsenal ile.