Pazartesi, Ağustos 18, 2008

Usain Bolt

Hayatımda ilk defa bir rekortmeni odun sopasıyla dövmek istiyorum. Phelps için "Sen insan mısın?" demiştik birkaç gün önce, Bolt'un ondan aşağı kalır yanı yok, hatta bu daha da manyak. Saliseleri nasıl hesaplıyosun lan sen? Biyonik adam mısın? Hangi gezedensin sen birader? Ayıp ulan senin yaptığın. ..Bildiğin taşşak geçtin rakiplerinle. İnsanın biraz saygısı olur meslektaşlarına.Uçan Hollandalı aksini düşündüğünü belirtmiş , onu da okudum ama yine de çok gıcık oldum Usain Bolt'a..Sıcaklardan kafayı yedim sanırım.

Umarım bu kırdığın son rekor olur. O ellerini iki yana açtığın günü ömrün boyunca unutamazsın sonra..

Oh bee rahatladım..heheh

3 comments:

Ömer dedi ki...

Ben 100 metre koşusunda gıcık olmamıştım, olabilir diyerek yaklaşmış ve sempatik bulmuştum.

Ancak kendisi bugün de 200 metre elemelerinde birinci giderken aniden yavaşladı ve ikinciliğe göz yumdu. Elemelerde birincilik bir şey ifade etmiyor olsa da, al sen biraz zevkini çıkar birinciliğin tadında bir davranıştı yaptığı, ve bu çok beğenmişlik hoşuma gitmedi.

Allah'ın gücüne gitmesin, bir ayaklarını birbirine dolar 99 saniyede bitiremez bir daha 100 metre'yi, akıllı olmak da fayda var.

Blogspor dedi ki...

Ben o yarışta Usain'le yarışsaydım finish'te Usain'i bir temiz döverdim.

Flying Dutchman dedi ki...

200'ü kaybederse eğer bu düşünceler doğru çıkar ama 200'ü de bu tavırla kazanırsa Bolt küçkken mahallede çok iyi oynayıp işi dalgaya alan, sinir olduğumuz ama çok iyi oynadığını gözardı edemeyeceğimiz adam olduğunu kesinleştirir.