Çarşamba, Ağustos 13, 2008

Grobari #3

Ben susayım fotoğraflar konuşsun mu desem, bilemiyorum. Grobari tayfası için manyağın önde koşanı olduklarını söylemiştim. Hatta burada ve bazı tribün forumlarında rakip takım taraftarına tecavüz edecek kadar hayvan olduklarını da ifade etmiştim. Nedense insanlar bu grubu abarttığımı düşünüyorlar, ve kendimizi deküçük gördüğümü.. İkisi de yanlış. Ne Grobari en kral gruptur diyorum, ne de biz yalanız demek istedim. Sadece farklı ve de marjinal bir grup olduklarını belirtmek istedim.

You Tube'a herkes erişemediği için, The Real Football Factories belgeselinin Partizan taraftarıyla ilgili bölümden kareler sunalım o zaman. Dileyen de aşağıdaki video bağlantısından videonun tamamına ulaşabilir..




3 comments:

Unknown dedi ki...

bu sırplar aile içinde bile birbirlerine küfür ederek yaşayan insanlar. bunlar hayvan olmayacak ta kim olacak?

video ya bakmadım ama fotoğraflarda ki yazılanlar bunlar için gayet normal ve abartılmaması gereken şeyler.

ff international turkiye bölümü de bildiğimizden daha sert göstermişti bizi mesela.

aethewulf dedi ki...

"ananın amına çam dikerim gölgesinde seni sikerim" gibi hem usul ve füru bağlarını hem de cinsel bir saldırıyı birleştirebilen toplumumuz için yukarıda yazılanlar "başlangıç seviyesinde - beginner level" bir küfürleşme olarak da sayılabilirdi, şayet bir küfürleşme olsaydı.

açtım videoyu baktım, öyle şöyle bir maçtan sonra zare (40 yaşlarında sakarya enteli sakallı, emekli memur edalı kişi) karşı takım taraftarını alıyor mezarı öptürmeye çalışıyor, adam mezarı öpmek istemediğini söylüyor bunun üzerine de zare kendisine orada tecavüz ediyor. filmin sonunda da bu olayın partizan taraftarını derinden etkileyip şarkılar yazdığını görüyoruz.

dolayısıyla zare'nin hayvanlığı "normal" değil, sırbistan standartları için dahi değil.

gelsinler türkiye'ye ellerine verip gönderelim, ellerin faşosu, manyağı da yerli olanlar kadar üzülmeyi hak ediyor.

stalker dedi ki...

bu kolpa belgeselde anlatılanlara harbiden inanan var mı yahu..

kutup nickli elemanın yanına da bi isim yazardım ama neyse.o sırplara hayvan demiş biz kendisine demeyelim.