Cumartesi, Ağustos 30, 2008

Geçmiş Olsun Büyük Kaptan

Büyük Kaptan'a nazar mı değdirdik arkadaş, anlamadım ki? Çok şükür, hayati tehlikeyi atlatmış.. Sağlık her şeyden önce gelir. Bir an evvel dönsün buralara.

Tv.de Mondragon ve Daum'un gözyaşlarını görünce bir tuhaf oldum.V.Manisaspor-Galatasaray maçında Manisasporlu Meduna'nın başına gelen talihsiz olayda, durumun aciliyetini fark eden ilk kişiydi Mondragon. Maçtaydım, tribündeydim..Hala gözlerimin önünde o tatsız hadise. Olay yaşanırken gözyaşlarını tutamıyordu Mondragon..O güne kadar kendisine tribünde ettiğim tüm küfürlerden dolayı helalleşmek için tribünden sahaya atlayasım gelmişti o an.Dün gece de Büyük Kaptan için ağlıyordu..Bir kez daha gösterdi insan olduğunu..Daum'un da gözyaşları vardı dünkü maçta. İnsan bir garip oluyor izlerken...

Öte yandan ezeli rakibin şu hareketi takdir-e şayandır, alkışlanasıdır..Teşekkürler.

3 comments:

Adsız dedi ki...

ezeli rakip olay haber alınır alınmaz siteden geçmiş olsun mesajı yayınlarken, fenerbahçe olaydan 12 saat geçtikten sonra geçmiş olsun deme gereğini duydu. bir de uyanıklıp yapıp haberi ortadan girerek sanki önceden yayınlamış havası vermeye çalışmışlar ki bu şark kurnazlığı ayıptır tek kelimeyle . Kaptana reva bu olmamalıydı.

hugostiglitz dedi ki...

Bizim yönetim ne zaman önem verdi ki eski futbolcularına? Galatasaray yönetimine de buradan teşekkür edelim.

Santiago dedi ki...

Gerçekten helal olsun ezeli rakibe...
Pek alışık değil bu bunye bunlara...
Birde Almanya da oynayan Türk futbolcu kelimesine ve Ezeli rakibimiz Fenerbahçenin eski kaptanlarından ibaresini de ekleselermiş ayakta saatlerce alkıslardım ama bu kadarı bile takdire şayan ...