Çarşamba, Ağustos 20, 2008

Büyük Kaptan Ümit Özat


Haberi Hürriyet'te gördüm. Şöyle yazıyor web sitesinde;

Engelli olmasına rağmen Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi İngilizce Tıp bölümünü kazanan İrfan'ın azmini ödüllendirmek isteyen binlerce okur Hurriyet.com.tr telefonlarını kilitledi. Yardım için hesap numarası isteyenler, İrfan'a ulaşmak isteyenler ardı ardına telefon açtı, mesaj gönderdi.
Ancak Köln Futbol Takımı Kaptanı Ümit Özat, İfran'ın tüm giderlerini sonuna kadar karşılamak için gönüllü oldu.

Hurriyet.com.tr olarak büyük kaptan Ümit Özat ile İrfan'ı en kısa sürede buluşturacağız.
Sizden gelen yardım teklifleri için de İrfan adına teşekkür ediyoruz...


Kimisi konuşmanla dalga geçti, kimileri bakışlarınla..Bazılar Maraton alt tribünündeki yerlerinden kalkıp sana küfretmek için tellere tırmandı..Ters ayağınla açtığın ortalara güldüler bazen..

Sen hiçbir zaman takılmadın bunlara. Hatta bir keresinde, "Eleştiri olacaksa bizim gibi eskilere olsun, genç arkadaşlara protesto olunca çok etkileniyorlar..Ben bu duruma daha çok üzülüyorum", diyecek kadar erdem sahibi olduğunu gösterdin.

Normalde bu tarz yardım haberlerini bloga taşımak adetim değildir...ama bunu yazmak gerek.. Milyonlar kazanan futbolcuların zaten bunu yapması gerek, denebilir belki..ben olaya daha çok Ümit Özat'a gereken değeri veremedik gözüyle bakıyorum. Ne kadar örnek bir profesyonel olduğunu ve iyi bir insan olduğunu bilmeyen kalmamalı..

Helal olsun sana Ümit Özat...

3 comments:

Rehavet dedi ki...

fenerbahçe tribünleri, taraftarlığı büyük kaptan ümit ve benzeri cefakâr oyuncuları yuhalamaktan ibaret gören ne idüğü belirsiz kitleye bırakıldığı şu günlerde, kaptanımıya çakılan bu selam yakışmış.. hem blogcuya, hem de kaptana gönülden tebrikler..

selaminko dedi ki...

ortalarımın muthis isabetli olması! nedeniyle arkadaslarım halı saha maclarında Özat derler bana GSlı olmama rağmen. Sanırım ordan gelme bir sempatim zaten var kendisine bir de bununla beraber iyice arttı kendisine sempatim. Allah her daim basarılı etsin onu insallah.

Blogspor dedi ki...

Nede olsa Büyük Kaptan...