Cumartesi, Ağustos 30, 2008

Şampiyonlar Ligi'nde Gruplar ve Tahminler


Tahminlerimi Talay Erker misali sıralayayım;

- A grubunda sıralama tablodaki gibi olur.

- B Grubunda da aynen. Lakin şu Anorthosis'in bizim grupta olmasını isterim, orası ayrı konu.

-C Grubunda Barça'nın ardından gelecek takım Shakhtar olabilir. Oradan direk Sporting gelir yorumu fazla iddia olur sanırım.

- D Grubu çok sağlam olmuş. Favorim tabii ki Liverpool. Gönlüm onlardan yana. Torres, Atletico deplasmanına nasıl gidecek, onu merak ediyoruz. PSV grubun zayıf halkası olur gibilerinden, Ahmet Çakar'ımsı bir yorum yapayım bi de..

- E grubu da aynen tablodaki gibi biter diyorum. Nihat'lı Villereal'i bu grupta ayrı bir takip edeceğiz tabii ki..

- F Grubunda her şey ortada desem, bana güler misiniz acep? Bayern diğerlerine nazaran bir adım önde gibi görünse de, bu grupta her şey olabilir.

- G Grubu..Biz bu grubun g noktasına ulaşırız yorumları fazlasıyla iddialı. Bir alttaki rakibimizin Kiev'e nazaran daha zayıf olmasını bekliyor ve yolumuza Uefa'dan devam edeceğimizi düşünüyordum. Takımın şu anki taktik anlayışına ve bir de gruptaki rakiplerimize bakınca, açıkçası ben; Mahmut Uslu-Nihat Özdemir-Murat Özaydınlı, Şekip Mosturoğlu gibi "bu grup tam bize göre hafız, çerez gibi takımlar" diyemeyeceğim. Çok şükür, hala mantığımla konuşabiliyorum. Avrupa futbolundan bihaber değilim...

-H Grubunda da tablodaki gibi bir durum ortaya çıkar..

Velhasıl kelam, her ne kadar "Show must go on" desek de, çok zor bir gruptayız. İnşallah ben yanılırım ve en az geçen seneki gibi Çeyrek Final oynarız diyelim..

Not: Tabloyu AcetoBlog'dan aldım dememe gerek yoktur sanırım..

5 comments:

Adsız dedi ki...

zenit e dikkat

Adsız dedi ki...

zenit e dikkat

Adsız dedi ki...

Gercekten ortalıklta mantıklı Bİ fenerbahcelinin olması cok ii..Noluyo bu insanlara kek gibi kura cektik cok kolay cıkarız bu gruptan dedirten ne..? Su dinamo cok deil daha biakac yıl once eledi feneri..Tamam fener iyi oynuyor Avrupa da baska bi takım ama daha dur bakalım dun bir bugun iki..O begenmedikleri Porto her yıl gruptan cıkıyor 4 yıl onceninde Şampiyonu...Fenerbahce daha ilkkez gecen yıl gruptan cıktı..Oyle degil mi..?

Santiago dedi ki...

Gruptan cıkmak için hiç umut yokmus gibi konusmayalım...
Ben bu grupta 3. veya biraz ıkınırsak 2. olabilecegimizi dusunuyorum...
Kolay değil tabiki ama nezaman kolay olduki...

Serdar Yavuz dedi ki...

Burası Şampiyonlar ligi. Tabiki her takım güçlü olacak. 4. Torbadan her sene gelen ve kek takım olarak nitlendirebileceğimiz takımlar da var tabi. Ama unutmamak gerekir ki bizde çok değil birkaç sene öncesinde rakiplerimizin gözünde kek takım statüsündeydik. Gruptan çıkma mevzusuna gelince. Gruptan çıkmaya futbolcular var güçleriyle inanırsa ve mücadele ederse neden olmasın ki? Sonuçta bu takım bunun için kuruldu değilmi ?