Pazar, Ağustos 17, 2008

17 Ağustos

Allah, bu millete böyle bir acıyı bir daha yaşatmasın...

3 comments:

Blogspor dedi ki...

Amin...

Adsız dedi ki...

yaramıza tuz ekme ortega , kaldır şu fotoğrafı yapma böyle..o nasıl bir fotoğraf allahını seversen..

Ortega dedi ki...

Estağfirullah..Öyle bir derdim yok. Yanlış anlaşılmasın. Ben o acı günden 4 sene sonra Kocaeli'ye taşındım ve tam 4 yıl orada yaşadım.İnsanların deprem kelamından ne hissettiğini,her hatırladıklarında nelerin aklına geldiğini çok iyi biliyorum.

Milletimiz için çok büyük bir acıydı..asrın en büyük felaketlerindendi.

Sen ben unutmadık, unutmayacağız da..unutmaması gereken daha çok kişi var. Bu yüzden bu fotoğraflar kalmalı..İnsanlar görmeli. İçimiz burkulsa da, unutmamak için bakmalıyız bence. ve daha kötüsünü yaşamamak için tedbirler alıp, daha sonra inancımız her neyse ona göre dua etmeliyiz..