Salı, Temmuz 08, 2008

Terlik

Terlik için, Futbol takımlarının kamplarındaki ciddiyetin göstergesidir demiş Aceto abimiz..Doğru söze ne denir ki? Galatasaray'ın Kewell'ı aldığı, Fenerbahçe'nin Avrupa Şampiyonu takımının hocasını ve La Liga gol kralını ülkeye getirdiği günlerde, Beşiktaş'ın gündeminin terlik olması kötü bir durum. Beşiktaşlılar ne düşünüyor acaba bu konuda? Bi de Sinan Engin'in yorumlarını anlamakta güçlük çekiyorum. Bu olayla ilgili olarak verdiği demeçte " Bu olayı gazetesinde haber yapan muhabir kaynağını açıklayana kadar antrenmanlara alınmayacak" demesi üzerine yorum yapmak isterdim..ama kelimeler kifayetsiz kalır öyle sanıyorum. Vazcaydım..

2 comments:

rasim dedi ki...

bu terlik için kavga edilir be abi :)

kim bilir kaç paradır...

Ortega dedi ki...

Blogda gizli reklam olayına girdim. Kimseye çaktırma :)