Cumartesi, Haziran 28, 2008

Yine Bir Ara

Tatil gibi, değil gibi.Yine bir mola diyorum. Bu arada Haziran da bitti şaka maka.. KPSS'ye de girdik. Ümit yok ama.Çalışmayana zor gelir tabii..

Böyle yazı yazmaya biraz ara vereceğim tarzı duyuruların bloglarda yapılmasının eleştirildiğini gördüm son zamanlarda. Bize ne senin arandan demiş? vatandaşın biri bir diğerine. İlk bakışta haklı gibi gözükse de, blog olayı kişisel bir şey. Yazar dün akşam yediğinden de bahseder, ara vereceğinden de..Beğenmeyenler için ekranın sağ üst köşesinde "x" seçeneği her zaman vardır..

Neyse velhasıl kelam..Yokum bir müddet..Fırsat bulursam arada yazarım belki bir şeyler..Finalde favorim İspanya ama rahat alırlar diyemem..Havalar feci sıcak.Buna rağmen beni en anlatan parça şu sıralar "Why does it aleays rain on me?".. KPSS günüydü bugün.O kadar matrak hikayelere şahit oldum ki, bir ara anlatırım diye not bile aldım. Unutmazsam tabii..

Biraz ara verelim..Ne kadar olur, orası belli değil bak. Baştan söyleyeyim.

11 comments:

Adsız dedi ki...

bende girdim kpss zaten calısmamıstık bi de kaydırma yaptı oh be diyesim geldi sahsen. inş seninki ii geçmiştir.

talento dedi ki...

"why does it always rain on me?" dün gece istanbul semalarında canlıca çalındı. ortega için diyelim öyleyse... keyifli aralar...

haan dedi ki...

bu gidişin geri dönüşü olacak değil mi ?
yoksa sonsuza uzanan bir ara mı ?

yada hılcal uluç un alaçatı anıları gibi yazlık mekanlardan seslenip "dün gece bi balık restaurantında 3 eski dost..." tarzında başlayan yazılar okumak istemiyoruz...belirtmek istedim :)

peralta dedi ki...

KPSS, KPDS usandık ulan. 23 yaşıma gleidm hala sınav hala sınav... dertliyiz...

kale arkası ydı, aceto ydu, çok okunan blogların yorum kısımlarını okuyorum genelde. neden güncellemiyosun, niye ara veriosun, niye objektif olmuyosun gibi tepkiler var. bloglar senin de dediğin gibi KİŞİSEL.

subjektivitenin kralı var blogda, ne objektifliği?

bu arada ara vermenin de b.kunu çıkarmayalım :)

Ömer dedi ki...

Beğenmeyenler için ekranın sağ üst köşesinde "x" seçeneği her zaman vardır..
*
zoban style olmus bu :)

Adsız dedi ki...

ortega ortega
sesin çıksın ortegaa!

pascal chimbonda

muhder dedi ki...

dedemiz bile geldi sen daha gelemedin=)

Adsız dedi ki...

gördüm, ortega ordasın, çık artık.

Adsız dedi ki...

biiiiirrrr çok sıkıldım :)

Flamboyant Striker dedi ki...

Yeter sana bu kadar ara :) Kendimizi düşündüğümden değil, valla bak hehehe

jade dedi ki...

fazla boş bırakma buraları