Cuma, Haziran 20, 2008

Taraftarı Kaale Alan Var Mı?

Haber şöyle..

"Fenerbahçeli taraftarlar arasında önemli bir yeri olan antu.com adresli web sitesinde, özellikle son günlerde medyada adı sarı-lacivertli ekiple anılan Luis Aragones hakkında olumlu ya da olumsuz çok sayıda görüş yer aldı.

Bir taraftarın "Aragones'e hayır imza kampanyası" başlığıyla açtığı tartışma çok sayıda destek bulurken, sitede başlatılan ankette de "Aragones'i istermisiniz?" sorusuna verilen yanıtların büyük çoğunluğu "hayır" yönünde."

Sadece hatırlatmak istedim..Tümer Metin ve Emre Belözoğlu transferleri, el altından Fatih Terim'le anlaşma çabaları, tribünde yaşanan çileler falan filan.. Şimdi de sormak isterim; böyle bir anketi dikkate alır mı Fenerbahçe yönetimi? Hiç sanmıyorum.. Neden mi? Geçmişte taraftarını kaale almadılar da ondan..

3 comments:

alperensaylar dedi ki...

almasınlar kaale önemli değil ama ondan sonra da tribünler neden boş diye söylenmesinler...
keşke zico yerine aziz yıldırım ve yönetim gitseydi, bu kadar üzülmezdim hatta hiç üzülmezdim.

musti336 dedi ki...

dünya üzerinde, yaptığı tüm güzel şeyleri bitirmek için böylesine girişimlerde bulunan başka bir futbol takımı yönetimi var mıdır acaba?

sezon açılışına bir hafta kalmış, hoca belli değil, alınacak denen santrafor belli değil, santrafor alınacak deniyor, gidecek adam belli değil, appi gidecek deniyor, ne zaman gidecek, nasıl gidecek belli değil..

öyle isimler geçiyor ki insanları luxemburgo'nun gelmesine duacı hale getiriyorlar..

fatih terim'i filan geçiyorum, öyle bir şeye zaten imkan vermiyorum da aragones nedir ya..

şampiyonlar ligindeki hedefini en az çeyrek final olarak koyan bir takımın hocası, jübile yapmasına 2 sene kalmış bir ihtiyar mı olacaktır?

hadi yaşını geçtim bu yönetimin hiç mi dünyadan, olan bitenden haberi yoktur? bu adamın yediği nanelerden, söylediği abuk sabuk sözlerden, huysuzluğundan,inatçılığından...

şu ana kadar yalanlanmamış olması bile sinirlerime dokunuyor, bir de gelirse olacakları düşünemiyorum..

fenerbahçe yönetimi onca seneden sonra hala nasıl böyle saçmalamaların içine girer?

anlamıyorum..

mhiziroglu dedi ki...

Aragones'e inatla hayır